Skip to content
juni 16, 2017 / underbarahem

Snygga soffor och dukar i linne!

Nu är det fredag igen och jag visar några bilder från mitt jobb vad jag har gjort idag. Vi har fått massor av linnedukar och kimono som är perfekt att packa ner i resväskan för semesterresan. Dukarna är perfekta presenter som man kan till någon utmed resvägen när man stannar till för ett besök.Tänk om man skulle passa på att byta ut soffan, det finns så många snygga… får fundera på detta.Här har vi dukarna, små rutor och stora rutor… funderar på om det inte skulle bli snyggt att sy köksgardiner av dem.Och så har vi dessa snygga korgar, snart kan jag inte hålla mig längre utan måste nog köpa…Lampor och puffar, så snyggt.Så har vi Lene Bjerre med sina snygga möbler, tänk att ha hela konceptet så… ojoj. Här kan ni se kimono i två färger och det finns även kuddar, snygga var man än lägger dem.Idag blev det inte så mycket leksaker, men en resväska som är bra att ha på semesterresan. En liten docka som kan få följa med och en hatt om solen blir för stark.

Nu får ni ha en underbar fredagskväll!

Många kramar från Birgitta

4 kommentarer

Kommentera
  1. bia / Jun 16 2017 5:57 e m

    Snyggt med bambu och jag gillar vikskärmen ;))
    Var jobbar du ?…i affär antar jag men vad heter den ?ser trevligt ut iaf 😉
    Ha en fin helg !
    Kram bia

    • underbarahem / Jun 16 2017 7:04 e m

      Jag jobbar på Ellos, vi har en personalbutik som är öppen för personal mån-tis och utomstående ons- tors.
      En toppen arbetsplats, har jobbat på Ellos i 30 år… tiden går fort när man har roligt.
      Kram Birgitta

  2. Eva / Jun 16 2017 7:56 e m

    Den rutiga fåtöljen, jag blir besatt av den! Men var skulle den passa?
    Jo, i stugan men då måste jag ta bort nåt annat.
    Nu är det en helg med J&W, imorgon ska vi gå på utflykt med picknick. Hoppas det inte regnar för då kan vi inte ha picknick sa Julia (men hon vet inte att farmor kan lösa det i regnväder också, hi hi).
    Ha en fin helg!
    Kram Eva

    • underbarahem / Jun 16 2017 8:00 e m

      Den rutiga fåtöljen är väldigt populär, skulle kunna tänka mig den också. Härligt med picknick, m&M kommer kanske hit och då skulle det vara perfekt med picknick. Vi fick väldigt fina linnedukar på jobbet, kan nog inte låta bli utan köper nog några… hihi.
      Kram Birgitta

Kommentera

att leva sin dröm

som självförsörjande ö-bo(nde)

Petras Pärlor

min digitala syn på saken

En kulturtants julfunderingar

Cramer Cramar Om Julen

LibrarianShipwreck

Libraries, Archives, Technology, Impending Doom

Stockholm Tea House

En mat- och livsstilsblogg.

Fason

Inredning med inspiration från amerikanska östkusten

I gott sällskap

Sätt guldkant på vardagen med hemlagat

Den fula verkligheten....

Om livet före och efter en gastric bypass operation.

Zebeda Chocolate

Det är hiskeligt spännande hur mkt allt du stoppar i kroppen påverkar dig. Det här är för dig som älskar att njuta av livet samtidigt som du bryr dig om hur du gör det. CHOKLAD är nått av det bästa i livet. Min Bok, Chocolate Treats, Nyttigt & Gott, finns ute i handeln nu!

It´s time to be Frank...

Familj, kärlek och sammanhållning.

