Skip to content
april 7, 2017 / underbarahem

En fredag ej som alla andra!

Ännu en härlig fredag till ända, det började med att plocka fram kläder sedan blev det inredning… hur kul som helst. Men denna fredag slutade inte som man hade önskat och det är bara att beklaga… känner mig just nu väldigt ledsen. Men jag visar i alla fall lite bilder från min dag…Vi har fått otroligt fina korgar, vilket hantverk kanonfint…Det är inte så ofta vi får porslin och detta porslinet som vi fick idag var väldigt fint och underbart att duka med. Det är kul när man bara kan välja och vraka bland fina saker och duka bordet med.Den här stolen är väldigt läcker tycker jag och man behöver inte ha flera, snyggt med en. Glömde ta en bild på lampan som jag hängde ovanför bordet, den var perfekt på den platsen.

Nu önskar jag Er alla en skön och lugn helg!

Många varma kramar till Er från Birgitta

4 kommentarer

Kommentera
  1. petrasparlor / Apr 7 2017 10:10 e m

    Så mycket fint, älskar porslinet.

    //Petra

    • underbarahem / Apr 8 2017 4:20 f m

      Det blev väldigt populärt när kollegorna fick se det.
      Birgitta

  2. Petra / Apr 8 2017 4:42 e m

    En fredag som man inte riktigt tror är sann. Måste vi ha en värld som denna, när mörker och elände blir mer och mer påtagligt.
    Önskar dig en fin lördag kväll.
    Kram Petra

    • underbarahem / Apr 8 2017 5:57 e m

      Känner som du, hade andra tankar i morse när jag började jobbet. Plocka fram så mycket som möjligt och göra så fint jag kan. Men detta lade en skugga över allt det fina och mysiga, nu är det bara att ta nya tag… vi knäcks inte så lätt.
      Kram Birgitta

Kommentera

att leva sin dröm

som självförsörjande ö-bo(nde)

Petras Pärlor

min digitala syn på saken

En kulturtants julfunderingar

Cramer Cramar Om Julen

LibrarianShipwreck

Libraries, Archives, Technology, Impending Doom

Stockholm Tea House

En mat- och livsstilsblogg.

Fason

Inredning med inspiration från amerikanska östkusten

I gott sällskap

Sätt guldkant på vardagen med hemlagat

Den fula verkligheten....

Om livet före och efter en gastric bypass operation.

Zebeda Chocolate

Det är hiskeligt spännande hur mkt allt du stoppar i kroppen påverkar dig. Det här är för dig som älskar att njuta av livet samtidigt som du bryr dig om hur du gör det. CHOKLAD är nått av det bästa i livet. Min Bok, Chocolate Treats, Nyttigt & Gott, finns ute i handeln nu!

It´s time to be Frank...

Familj, kärlek och sammanhållning.

