Skip to content
februari 10, 2017 / underbarahem

Dax för en uppdatering för måndagen…

Så härligt det var idag när jag gick ut från jobbet, det var fortfarande ljust och inte ens mörkt när jag kom hem … så skönt. Brukar visa lite bilder från dagens jobb, som vanligt blir det lite inredning.pa-gront-och-rosa-bordDetta finns precis vid ingången, hade leksaker där förra gången men nu blir det lite skålar och fat.fredag-fonsterbordslampor-2017Det finns så mycket snyggt, tänk så mycket man behöver… eller vad tycker ni.frukterVar lite sugen på dessa frukter och kaktusen, men det kommer nog att passa fint hos någon annan.runt-hyllbordDet här runda bordet med flera hyllor tycker jag är jättesnyggt, väldigt praktiskt.glaslamporLampor, lampor kan man aldrig få för mycket av, så många snygga modeller… svårt att välja.fatolj-2017Här är det en passande bordslampa till taklampan och en väldigt skön fåtölj.apaEn liten ensam apa, undrar vem den hamnar hos… ser lite ledsen ut, men den kommer nog att få det braliten-griusKolla den här lilla söta grisen, vem skall ta hand om den? Det är väldigt mycket djurfigurer i inredningen, men det är läckert tycker jag.

Detta var min dag på jobbet, måste nog säga att jag har väldigt kul och tycker att det är härligt att få jobba med inredning och annat.

Nu vankas det tortilla och en stund vid ipaden måste se vad ni har hittat på.

Ha en underbar fredagskväll och en härlig helg!

Många kramar från Birgitta

2 kommentarer

Kommentera
  1. Eva / Feb 10 2017 8:40 e m

    Bordet i flera våningar gillar jag, det skulle jag gärna ha! Och krukor och vasar i brunt/beige är precis min stil!!
    Fin helg!
    Kram Eva

    • underbarahem / Feb 11 2017 5:58 f m

      Håller med gillar bordet, perfekt som avställningsplats. Krukorna är också väldigt snygga…
      Ha en härlig helg!
      Kram Birgitta

Kommentera

Slagkraftigt Glen Snoddas!

Lifestyle of one Glen Snoddas.

att leva sin dröm

som självförsörjande ö-bo(nde)

Petras Pärlor

min digitala syn på saken

En kulturtants julfunderingar

Cramer Cramar Om Julen

LibrarianShipwreck

Libraries, Archives, Technology, Impending Doom

Stockholm Tea House

En mat- och livsstilsblogg.

Fason

Inredning med inspiration från amerikanska östkusten

I gott sällskap

Sätt guldkant på vardagen med hemlagat

Den fula verkligheten....

Om livet före och efter en gastric bypass operation.

Zebeda Chocolate

Det är hiskeligt spännande hur mkt allt du stoppar i kroppen påverkar dig. Det här är för dig som älskar att njuta av livet samtidigt som du bryr dig om hur du gör det. CHOKLAD är nått av det bästa i livet. Min Bok, Chocolate Treats, Nyttigt & Gott, finns ute i handeln nu!

It´s time to be Frank...

Familj, kärlek och sammanhållning.

