Skip to content
januari 27, 2017 / underbarahem

Äntligen fredag!

Äntligen fredag och kul på jobbet, få fram så mycket som möjligt. Nu är det både kläder och prylar framme och man måste få plats med så mycket som möjligt på liten yta… men det går, inget är omöjligt.antligen-fredag6Kolla in denna läckra gigantiska klocka, fast det krävs nog en stor vägg… men varför inte, mitt motto är ”allt får plats”antligen-fredag8Så har vi dessa underbara fåtöljer en eller flera, användningsområdet är oändligt.antligen-fredag9Idag blev det lite till de små också, inredning och leksaker ett måste. Om jag skulle inreda ett barnrum så skulle jag använda mig av en massa pasteller, tro det eller ej… jag som är så färglös, beige, brun och svart,hihi.antligen-fredag5antligen-fredag10Perfekt med en traktor och grävskopa till våren när vårbruket startar, det är bara ett måste. En vattenspruta att koppla bakom traktorn, det måste vara bra att ha… för det blir väl en varm sommar, eller.

Nu skall jag sätta mig ner och njuta av fredagskvällen, i morgon är det lördag och då blir det en tur till matbutiken sen skall vi njuta av de små godingarnas sällskap.

Nu önskar jag Er en härlig fredag och en underbar helg!

Många kramar från Birgitta

2 kommentarer

Kommentera
  1. Eva / Jan 27 2017 7:58 e m

    Kära nån så mycket prylar det finns! Kul för de som har ett nytt hem, vi ”gamlingar” har ju prylar så det räcker och kan stajla om så mycket vi vill. Men fåtöljer blir jag alltid sugen på och plädar och filtar.
    Behöver nog också besöka matbutiken, Arvid och Klas imorgon och Julia och Willie på söndag.
    Kram Eva

    • underbarahem / Jan 28 2017 7:00 f m

      Det finns så mycket snyggt, men då skulle jag få byta allt hemma om det skulle passa ihop. Bara att få greja med dessa vacra saker är kul, det skulle bara vara lite större yta att jobba på… för att kunna visa allt.
      Ha en härlig helg med dina barnbarn!
      Kram Birgitta

Kommentera

Bloggäventyr med Bosse Lidén

Författare till romanen "Mina fotsteg i ditt hjärta", "Minnen som stannat kvar" och medförfattare till kåseriboken "Skimrande ögonblick - och dagar i grått". Alla tre böckerna går att köpa här på bloggen. Tryck på köp bok/böcker under min header och du får reda på viktig fakta. Dessutom finns det 33 st kategorier på bloggsmörgåsbordet. Förhoppningsvis hittar du något som tilltalar dig. Hjärtligt välkommen hit. Du får väldigt gärna lämna en trevlig kommentar. Tack för besöket.

Slagkraftigt Glen Snoddas!

Lifestyle of one Glen Snoddas.

att leva sin dröm

som självförsörjande ö-bo(nde)

Petras Pärlor

min digitala syn på saken

En kulturtants julfunderingar

Cramer Cramar Om Julen

LibrarianShipwreck

Libraries, Archives, Technology, Impending Doom

Stockholm Tea House

En mat- och livsstilsblogg.

Fason

Inredning med inspiration från amerikanska östkusten

I gott sällskap

Sätt guldkant på vardagen med hemlagat

Den fula verkligheten....

Om livet före och efter en gastric bypass operation.

Zebeda Chocolate

Det är hiskeligt spännande hur mkt allt du stoppar i kroppen påverkar dig. Det här är för dig som älskar att njuta av livet samtidigt som du bryr dig om hur du gör det. CHOKLAD är nått av det bästa i livet. Min Bok, Chocolate Treats, Nyttigt & Gott, finns ute i handeln nu!

It´s time to be Frank...

Familj, kärlek och sammanhållning.

