Skip to content
januari 13, 2017 / underbarahem

Första jobbarfredagen 2017!

Nu var det dax igen efter alla helger att jobba första fredagen i januari 2017 och som vanligt var det inga problem…kul som vanligt. Men nu känner man att man vill ha något nytt, så då plockade vi fram massor av hemtextil… glömde ta en bild på allt som kom fram.

Men bilder från lite prylar blev det naturligtvis, några nyheter är det givetvis. Sittpuffar i olika färger och en fåtölj som vi aldrig har haft i butiken, en del nya lampor också.fredag-2017fredag-2017-2Det finns så mycket snygga mattor så det är svårt att välja, men det är bara att byta ut efter hand.fatolj-jan2017Tycker att det var en väldigt läcker fåtölj, passar inte hemma hos mig… men hos någon annan blir det fin.fredag-2017-5Alla dessa småborden är så fina och praktiska, speciellt om det är en bricka som man kan ta loss.skap-fredag-2017En byrå som är i detta träslag och färg skulle passa hemma hos mig, men som tur är så har jag fullt.massingkrukaVad säger ni om den krukan, visst är den läcker helt i min stil och dessa ljusstakar passar överallt.fredag2017-6Kuddar, kuddar i mängder på golvet perfekt och snyggt tänk om jag inte hade så många redan… vill ha.puffar2017Så var det dessa puffar som är perfekt till det mesta sitta på ha som bord eker dekoration, möjligheterna är oändliga.

Men nu är jag hemma efter en intensiv dag med mina goa jobbarkompisar, önskar Er och alla andra en underbar helg!

Många kramar från Birgitta

 

2 kommentarer

Kommentera
  1. petrasparlor / Jan 13 2017 9:06 e m

    Älskar sådana där puffar, och hade gärna haft ett helt gäng här hemma om jag hade haft plats.

    Trevlig helg på dig.

    //Petra

    • underbarahem / Jan 14 2017 5:55 f m

      Har en puff vid min favorit fåtölj skönt att lägga upp benen på.
      Birgitta

Kommentera

att leva sin dröm

som självförsörjande ö-bo(nde)

Petras Pärlor

min digitala syn på saken

En kulturtants julfunderingar

Cramer Cramar Om Julen

LibrarianShipwreck

Libraries, Archives, Technology, Impending Doom

Stockholm Tea House

En mat- och livsstilsblogg.

Fason

Inredning med inspiration från amerikanska östkusten

I gott sällskap

Sätt guldkant på vardagen med hemlagat

Den fula verkligheten....

Om livet före och efter en gastric bypass operation.

Zebeda Chocolate

Det är hiskeligt spännande hur mkt allt du stoppar i kroppen påverkar dig. Det här är för dig som älskar att njuta av livet samtidigt som du bryr dig om hur du gör det. CHOKLAD är nått av det bästa i livet. Min Bok, Chocolate Treats, Nyttigt & Gott, finns ute i handeln nu!

It´s time to be Frank...

Familj, kärlek och sammanhållning.

