Skip to content
januari 10, 2017 / underbarahem

Ibland behöver man lite nytt!

Tänk vad svårt det är att bestämma sig, behöver jag verkligen en ny matta. Ena stunden så behöver jag det och andra stunden så tycker jag att det är onödigt. Men mitt förnuftigare jag vann… hihi, det blev ett köp av en matta. När jag kom hem idag från jobbet så la jag på den och jag känner mig väldigt nöjd. ny-matta-2017Var lite fundersam eftersom den är väldigt populär och misstänker att den finns hos många, men vad gör det jag tycker att den är snygg. Kände att jag ville ha en ljusare matta nu när det börjar gå mot vår och den andra som jag hade innan är väldigt mörk.ny-matta-2017-3Mattan kommer från Ellos och heter Tanger den säljs väldigt bra och blev perfekt i vårt vardagsrum. Var lite fundersam om legobitar skulle gömma sig i luggen men det fixar nog sig… ni vet väl hur det är att trampa på lego, ajaj.ny-matta-2017-2Det är kul med lite nytt, när det börjar gå mot vår så blir man inspirerad. Nu känner jag mig väldigt nöjd och skall sätta mig ner och äta rester från helgens middagar.

Ha en skön kväll!

Många kramar från Birgitta

2 kommentarer

Kommentera
  1. petrasparlor / Jan 10 2017 7:19 e m

    Du har så mycket snyggt där hemma.
    Gillar kuddarna och pläden i förra inlägget också.

    Trevlig kväll till dig också.
    //Petra

    • underbarahem / Jan 10 2017 7:45 e m

      Tackar, den nya mattan blev toppen.
      Birgitta

Kommentera

att leva sin dröm

som självförsörjande ö-bo(nde)

Petras Pärlor

min digitala syn på saken

En kulturtants julfunderingar

Cramer Cramar Om Julen

LibrarianShipwreck

Libraries, Archives, Technology, Impending Doom

Stockholm Tea House

En mat- och livsstilsblogg.

Fason

Inredning med inspiration från amerikanska östkusten

I gott sällskap

Sätt guldkant på vardagen med hemlagat

Den fula verkligheten....

Om livet före och efter en gastric bypass operation.

Zebeda Chocolate

Det är hiskeligt spännande hur mkt allt du stoppar i kroppen påverkar dig. Det här är för dig som älskar att njuta av livet samtidigt som du bryr dig om hur du gör det. CHOKLAD är nått av det bästa i livet. Min Bok, Chocolate Treats, Nyttigt & Gott, finns ute i handeln nu!

It´s time to be Frank...

Familj, kärlek och sammanhållning.

