Hoppa till innehåll
december 26, 2016 / underbarahem

Den som väntar på något snyggt väntar aldrig för länge!

Nu är mina julklappar avklarade också… den som väntar på något snyggt, väntar aldrig för länge. Kände verkligen för att köpa något nytt och det är bäst att passa på i mellandagarna. Det fick bli en ny kappa, har aldrig haft en ljus ullkappa så det fick det bli. gra-kappaDå måste jag ju också ha nya skor, ett par svarta boots är inte helt fel. Var även ute efter en ny halsduk, men hittade ingen så det får vänta.nya-bootsDet var även länge sedan jag hade en ryggsäck, hittade en som jag tyckte var snygg… det fick det bli. Får se om jag gillar att gå omkring med denna på ryggen, hade alltid det förr.ryggsack

Detta var min dag och jag känner mig väldigt nöjd, nu är det bara att vänta på att det skall bli bättre väder så att jag kan använda dessa plagg.

I morgon är det jobbardag igen, helt okej efter några lediga dagar med de små och stora underbara nära och kära.

Många kramar från Birgitta

4 kommentarer

Kommentera
  1. Regina / Dec 26 2016 6:44 e m

    Oj vad mycket fint du har shoppat!
    Ha en fin avslutning på julhelgen!
    Kram,
    Regina

    • underbarahem / Dec 26 2016 7:02 e m

      Kände att det var dax att handla något till mig själv…
      Kram Birgitta

  2. petrasparlor / Dec 26 2016 11:29 e m

    Alltid roligt med nytt, och snygga grejer var det också.
    God fortsättning.

    //Petra

    • underbarahem / Dec 27 2016 3:26 f m

      Tackar, kände att jag behövde det… hihi.
      Birgitta

Lämna en kommentar

Nordic Lights and Mediterranean Landscapes®

A Blog on Travels, Food, Photography, Art and Design (Mat, Vin, Resor, Fotografi, Konst, Design)

GreenDreams

Exploring sustainable options, minimalism, and gardening.

Annasskrivande

Annasskrivande

Papercrafting Mum

~Let's be creative and having fun ~

Yasmine Johansen

mamma till Dennis och Angelina

Emmasvackrating

En blogg om återbruk och hållbarhet

Mitt Universum

Byggnadsvård med kulturhistoria.

And then there was !

Life is not about waiting for the storm to pass… It’s about Learning To Dance In The Rain.

Inredning & Guldkanter

Inredning_skönhet/hälsa_Vardagslyx

Anneli's tankar om lite av varje

Livet med böcker, Fibromyalgi och lite av varje!

KAMILLAS KAMERA -

Mitt liv och Mina dagar genom kameran

Bloggäventyr med Bosse Lidén

Författare till romanen "Mina fotsteg i ditt hjärta", "Minnen som stannat kvar" och medförfattare till kåseriboken "Skimrande ögonblick - och dagar i grått". Alla tre böckerna går att köpa här på bloggen. Tryck på köp bok/böcker under min header för vidare information. Dessutom finns det 37 st kategorier på bloggsmörgåsbordet. Förhoppningsvis hittar du något som tilltalar dig. Du får väldigt gärna lämna en trevlig kommentar. Tack för besöket. Välkommen tillbaka.

att leva sin dröm

med ljuvliga hundar

Petras Pärlor

min digitala syn på saken

En kulturtants julfunderingar

Cramer Cramar Om Julen

LibrarianShipwreck

"More than machinery, we need humanity."

Stockholm Tea House

En mat- och livsstilsblogg.

Fason

Inredning med inspiration från amerikanska östkusten

Norstenfoto

Fotografera som hobby!

I gott sällskap

Sätt guldkant på vardagen med hemlagat

Den fula verkligheten....

Om livet före och efter en gastric bypass operation.