Skip to content
december 2, 2016 / underbarahem

Fredag och lite julklappstips!

Ja, nu sitter jag här igen framför datorn nyss hemkommen från jobbet och nu skall ni få se lite bilder från dagens jobb. Tänk att bara få botanisera i en massa fina saker och försöka få plats med så mycket som möjligt… jag gillar logistik och mitt motto det får alltid plats. jultips-9jultips-5Alla dessa djurfigurer, mysiga fast lite läskiga.jultips-10En liten myshörna med en fåtölj och en hög pall som man kan ha som bord, perfekt att ställa vinglaset på.jultips-4jultips-7Böcker pryder alltid sin plats, läsbara eller att samla en massa braha saker i.jultips-8Hade man bara lite större yta så hade jag kunnat visa mycket mera, men som sagt var jag brukar få plats med mycket på litet.jultips-2jultips-11Vikväggar är perfekt, de kan dölja mycket, funderar om man inte kunde ja den med knappar bakom en säng som sänggavel.jultips-3Smart med ett galler över en blomkruka, då kan man fördela blommorna som man vill. Jag brukar använda tejp så att det bildar rutor och tejpen syns inte.jultipsjultips-6Nu får ni smälta detta över helgen mina kära jobbarkompisar, så syns vi på måndag.

Ha en underbar fredagskväll och en härlig helg!

Många kramar från Birgitta

4 kommentarer

Kommentera
  1. petrasparlor / Dec 2 2016 11:17 e m

    Som alltid en massa snygga saker. Vikväggarna var riktigt snygga, men skulle tyvärr inte få plats med några här hemma.

    Trevlig helg.
    //Petra

    • underbarahem / Dec 3 2016 5:40 f m

      Det är mycket snyggt, kul att jobba med det.
      Ha en bra helg!
      Birgitta

  2. Eva / Dec 3 2016 5:05 e m

    Vilket roligt jobb du har! Fåtöljerna kunde gärna stå hos mig och jag gillar faktiskt getabockarna.
    Ha det fint!
    Kram Eva

    • underbarahem / Dec 3 2016 8:18 e m

      Jag gillar verkligen mitt jobb, men man vet aldrig vad man har att jobba med… olika dag från dag. Tycker att jetabockarna ser lite grymma ut…
      Ha det bra!
      Kram Birgitta

Kommentera

att leva sin dröm

som självförsörjande ö-bo(nde)

Petras Pärlor

min digitala syn på saken

En kulturtants julfunderingar

Cramer Cramar Om Julen

LibrarianShipwreck

Libraries, Archives, Technology, Impending Doom

Stockholm Tea House

En mat- och livsstilsblogg.

Fason

Inredning med inspiration från amerikanska östkusten

I gott sällskap

Sätt guldkant på vardagen med hemlagat

Den fula verkligheten....

Om livet före och efter en gastric bypass operation.

Zebeda Chocolate

Det är hiskeligt spännande hur mkt allt du stoppar i kroppen påverkar dig. Det här är för dig som älskar att njuta av livet samtidigt som du bryr dig om hur du gör det. CHOKLAD är nått av det bästa i livet. Min Bok, Chocolate Treats, Nyttigt & Gott, finns ute i handeln nu!

It´s time to be Frank...

Familj, kärlek och sammanhållning.

