Skip to content
november 18, 2016 / underbarahem

Inredning i massor en fredag!

Jaha och vart tog den här veckan vägen, måste ha missat några dagar. Men jag vet att jag har inte sovit bort dem i alla fall… hihi. Idag är det fredag och jobbardag, får man ha så kul på jobbet som jag har?? Hittade en låda med massor av prylar, det är fotoprylar så det finns bara några av varje sak.img_3338 Tänk så många saker det finns och alltid passar det någon, mässing, zink och metaller överhuvudtaget i inredning är så läckert. Längst fram i bild har vi pallen Kaisa, visst är den snygg. En flygande gris hmm, men varför inte den pryder säkert också sin plats.img_3336img_3334Satsbordet tycker jag är jättefint, men som tur är så har jag inte plats för det. Den här lampan är väldigt guldig, till och med skärmen är guld.img_3337img_3339Lampor finns det i alla dess former, men den här korglampan tycker jag är väldigt fin.img_3335Dessa ljusstakar är perfekt, man kan ha dem till både stora och små ljus… ljusstakar får man aldrig för mycket av.img_3340Vem kan motstå denna underbara gunghäst och även fåtöljen skulle passa i ett barnrum. Ser lite tråkig med plast på, men den kan bli smutsig annars när den står i butiken.

Ha nu en underbar kväll och en härlig helg!

Många kramar Birgitta

4 kommentarer

Kommentera
  1. petrasparlor / Nov 18 2016 9:09 e m

    Trevlig helg till dig med🙂

    //Petra

  2. Kamilla / Nov 21 2016 9:56 f m

    Det var verkligen en liten söt gunghäst.
    Den skulle jag vilja gunga på.

    /KAmilla

    • underbarahem / Nov 21 2016 7:32 e m

      Ja, den är jättesöt, den är från kids concept. Det finns väldigt mycket fina prylar där.
      Ha en bra vecka!
      Birgitta

Kommentera

Petras Pärlor

min digitala syn på saken

En kulturtants julfunderingar

Cramer Cramar Om Julen

LibrarianShipwreck

Libraries, Archives, Technology, Impending Doom

Stockholm Tea House

En mat- och livsstilsblogg.

Fason

Inredning med inspiration från amerikanska östkusten

I gott sällskap

Sätt guldkant på vardagen med hemlagat

Den fula verkligheten....

Om livet före och efter en gastric bypass operation.

Zebeda Chocolate

Det är hiskeligt spännande hur mkt allt du stoppar i kroppen påverkar dig. Det här är för dig som älskar att njuta av livet samtidigt som du bryr dig om hur du gör det. CHOKLAD är nått av det bästa i livet. Min Bok, Chocolate Treats, Nyttigt & Gott, finns ute i handeln nu!

It´s time to be Frank...

Familj, kärlek och sammanhållning.

