Skip to content
november 7, 2016 / underbarahem

Längtar efter långledig helg, då skall det fixas.

Ojoj, så fort månaderna går, känner att jag inte hinner med så mycket som jag vill. Det är en hel del kvar att göra ute, det får bli till helgen då jag är långledig.

Måste erkänna att nu har jag tröttnat på mitt hemmagjorda isolertält i växthuset, igår beställde jag ett från Willab garden. Det kommer nog att bli väldigt bra, klicka här så kan du se hur det ser ut.

Men nu skall det bli lite platser i trädgården där man kan sitta och njuta, en bänk med ett renskinn på vid dammen och en stol vid entrén  även den med renskinn.Sittplatsen-vid-dammen-klarDet bästa med renskinnet är att det ser lika fint ut hela vintern, har haft det i flera år och håller än. Entré-med-hus-och-renskinnDetta var för ett par år sedan, men renskinnet är lika fint än. Kanske skulle ta fram husen, det var ett tag sedan de var framme.

Nu är det snart dax att äta, det blir lördagens rester nästan ännu godare när man värmer det.

Ha en skön kväll!

Många kramar Birgitta

2 kommentarer

Kommentera
  1. bia / Nov 8 2016 8:36 f m

    Så fint du gjort ;)…klart du ska ta fram husen, de är ju jättefina !!
    Här fortsätter det att snöa ;)….undrar bara hur länge det är så här fint ute. Såg på SMHI prognosen att i slutet av november skulle det komma regn !…såå typiskt. Vintern ska vara vit.
    Ha en fin vecka nu !
    Kram

    • underbarahem / Nov 8 2016 6:12 e m

      Det är bra mycket finare nu, lite ljusare. Väntar på mitt isolertält till växthuset, skall bli spännande. Får nog bli något med de små husen i år, kanske får hjälp av de små godingarna.
      Ha det bra!
      Kram Birgitta

Kommentera

Petras Pärlor

min digitala syn på saken

En kulturtants julfunderingar

Cramer Cramar Om Julen

LibrarianShipwreck

Libraries, Archives, Technology, Impending Doom

Stockholm Tea House

En mat- och livsstilsblogg.

Fason

Inredning med inspiration från amerikanska östkusten

I gott sällskap

Sätt guldkant på vardagen med hemlagat

Den fula verkligheten....

Om livet före och efter en gastric bypass operation.

Zebeda Chocolate

Det är hiskeligt spännande hur mkt allt du stoppar i kroppen påverkar dig. Det här är för dig som älskar att njuta av livet samtidigt som du bryr dig om hur du gör det. CHOKLAD är nått av det bästa i livet. Min Bok, Chocolate Treats, Nyttigt & Gott, finns ute i handeln nu!

It´s time to be Frank...

Familj, kärlek och sammanhållning.

