Skip to content
november 3, 2016 / underbarahem

Växthus i november!

Satt och tittade tillbaka på november förra året, kommer inte ihåg om det var minusgrader men solen visade sig i alla fall. Hade tydligen inte fixat isolertältet till mina växter i växthuset, trodde att jag var sen i år… tur att man kan gå tillbaka och kolla.

Så här såg det ut då 2015-11-03!Våxthuset-i-novemberBlå himmel, samma som idag, fast undrar hur många grader det var.November-i-växthuset2November-i-växthuset4Det är tur att man kan gå tillbaka och kolla, hade alldeles glömt bort hur det var då. Fast till helgen måste jag ta tag i det, växterna klarar sig inte i kylan hur länge som helst.

Tomtar och Jeep

 

Nu skall jag sätta mig ner och ladda för tomteparad på jobbet, finns en hel del att plocka fram.

Tur att jag och tomtarna har en Jeep att ta till, när vi skall ut i snön… mörkt när jag åker till jobbet och mörkt när jag åker hem.

 

Ha en skön kväll!

Många kramar Birgitta

2 kommentarer

Kommentera
  1. Petra / Nov 3 2016 5:09 e m

    Jag myser när jag tittar på dina bilder. Det är så fint🙂
    Ha en mysig torsdag kväll.
    Kram Petra

    • underbarahem / Nov 3 2016 5:24 e m

      Tackar, hoppas bara att växterna klarar sig… snart är det vår igen;-)
      Kram Birgitta

Kommentera

Petras Pärlor

min digitala syn på saken

En kulturtants julfunderingar

Cramer Cramar Om Julen

LibrarianShipwreck

Libraries, Archives, Technology, Impending Doom

Stockholm Tea House

En mat- och livsstilsblogg.

Fason

Inredning med inspiration från amerikanska östkusten

I gott sällskap

Sätt guldkant på vardagen med hemlagat

Den fula verkligheten....

Om livet före och efter en gastric bypass operation.

Zebeda Chocolate

Det är hiskeligt spännande hur mkt allt du stoppar i kroppen påverkar dig. Det här är för dig som älskar att njuta av livet samtidigt som du bryr dig om hur du gör det. CHOKLAD är nått av det bästa i livet. Min Bok, Chocolate Treats, Nyttigt & Gott, finns ute i handeln nu!

It´s time to be Frank...

Familj, kärlek och sammanhållning.

