Skip to content
oktober 21, 2016 / underbarahem

Nu är det fredag och givetvis så blir det en smygtitt!

Nu är det fredag igen, vad hände med de andra dagarna i veckan. Är det för att de säger att tiden går fort när man har roligt, eller beror det på åldern att tiden går fortare… hm, något konstigt är det.

Men nog om detta, idag har jag haft roligt på jobbet fick in en superfin soffa eller ett antal av den, nu är det bara att hoppas att den faller mina jobbarkompisar i smaken… hoppsan då, glömde ta en bild. Men lite bilder på annat som jag har plockat fram blir det.bloomingville2bloomingville3Dessa barstolar är supersnygga, man sitter också väldigt skönt i dem… den som ändå hade en bardisk, hihi.bloomingvilleKolla in golv och taklampan Saint, den gillas av mig tycker att den är supersnygg. Om den ändå hade passat hemma hos mig, men den blir säkert fin hos någon annan.bloomingville5Sen är det en gungstol från Bloomingville, väldigt läcker gillar rotting den skulle passa hemma hos mig. Kolla in de små husen, så snyggt att sätta upp på väggen med lite småprylar i.bloomingville7Satsbord Gold tummen upp, har aldrig haft ett satsbord men min svärmor hade ett tyckte att det var så där, men nu tycker jag att det är väldigt snyggt… man kan faktiskt ändra sig.

Kan hända att det kommer in lite prydnadssaker på måndag, vi får se, vi får se.

Det var den lilla smygtitten, nu är jag väldigt hungrig efter en intensiv dag och det doftar så gott från köket. Det blir något väldigt gott idag, som jag verkligen gillar och det är L superduktig på att göra…

Nu önskar jag Er alla en underbar fredagskväll och en härlig helg!

Många kramar från Birgitta

4 kommentarer

Kommentera
  1. Eva / Okt 21 2016 6:43 e m

    Rottinggungstolen skulle passa perfekt hos mig!
    Undrar vad köksmästaren bjuder dig på?
    Kram Eva

    • underbarahem / Okt 22 2016 4:52 f m

      Gungstolen är väldigt fin, tur att jag inte har plats… hihi. Det blev en röra av vitkål, lök, köttfärs och kryddor, med stänk av tabasco… supergott.
      Ha en bra helg!
      Kram Birgitta

  2. petrasparlor / Okt 21 2016 6:46 e m

    Alltid lika roligt med dina inspirerande fredags-smygtittar. Alltid så mycket snyggt.
    Tycker du skall köpa dig den där gungstol till växthuset🙂 tänk att sitta där, gunga lite lätt och läsa trädgårdsböcker.

    Ha en go helg.
    //Petra

    • underbarahem / Okt 22 2016 5:02 f m

      Det vore nog ingen dum ide, men jag måste stålsätta mig. Har en korgstol i växthuset gammal men utan gung.
      Ha en underbar helg!
      Kram Birgitta

Kommentera

Petras Pärlor

min digitala syn på saken

En kulturtants julfunderingar

Cramer Cramar Om Julen

LibrarianShipwreck

Libraries, Archives, Technology, Impending Doom

Stockholm Tea House

En mat- och livsstilsblogg.

Fason

Inredning med inspiration från amerikanska östkusten

I gott sällskap

Sätt guldkant på vardagen med hemlagat

Den fula verkligheten....

Om livet före och efter en gastric bypass operation.

Zebeda Chocolate

Det är hiskeligt spännande hur mkt allt du stoppar i kroppen påverkar dig. Det här är för dig som älskar att njuta av livet samtidigt som du bryr dig om hur du gör det. CHOKLAD är nått av det bästa i livet. Min Bok, Chocolate Treats, Nyttigt & Gott, finns ute i handeln nu!

It´s time to be Frank...

Familj, kärlek och sammanhållning.

