Skip to content
september 23, 2016 / underbarahem

En liten frestare!

Nu är jag hemma efter en ganska lång dag på jobbet, men rolig och det känns bra. Nu är det helg igen och det blir lite fixande i trädgården, även mys på altanen i solen… för det blir väl sol, eller hur.

Som vanligt har jag tagit lite bilder för att fresta mina jobbarkompisar, kan vara bra med en liten titt så att man kan fundera över helgen.5643Den pallen tycker jag är väldigt snygg, skulle passa perfekt hemma hos oss. Men nu blir den förhoppningsvis snygg hos någon annan.9Bordslampan tycker jag är häftig skulle till och med passa hemma hos mig, spegelbrickan är perfekt att dekorera med lite höst på. 2Jag har ställt marmorborden på varandra bara för att få lite höjd, det är två olika höjder på borden. Gillar verkligen dessa krukor, det är snyggt med grått.1Nu är sommaren över, men det kanske skulle vara snyggt med en kaféstol i ute rummet.

Nu känner jag att det doftar väldigt gott från köket så nu slutar jag mitt inlägg, njuter av maten och fredagskvällen.

Ha det underbart ni alla!

Många kramar från Birgitta

5 kommentarer

Kommentera
  1. Eva / Sep 23 2016 8:45 e m

    Härliga prylar som du visar men nu håller jag på att rensa hemma för att få in lite nytt. Rensning först sen ….
    Soldatens ärtsoppa duger gott, den serverar vi ibland när vi haft skogspromenad med vänner.
    Nu är Arvid och Klas hos oss, och deras föräldrar, imorgon ska vi på skördemässa, det blir roligt.
    Ha det fint!
    Kram Eva

    • underbarahem / Sep 24 2016 4:50 f m

      Det är samma här, finns mycket fintmen

    • underbarahem / Sep 24 2016 5:02 f m

      Hoppsan då, svaret gick iväg plötsligt. Tycker att det finns väldigt mycet fint, men samma som dig så rensar jag bort. Jag gillar den ärtsoppan, enkelt men mycket god och en smörgås till. Så roligt att gå på skördefest, här är det höstmarknad men tycker att det bara är krafs som säljs där.
      Millian fyller 4år idag så det blir lite kalas, annars skall han firas nästa söndag.
      Ha en härlig helg!
      Kram Birgitta

  2. petrasparlor / Sep 24 2016 10:17 e m

    Som alltid en massa snyggt.
    Trevlig helg Birgitta.

    //Petra

    • underbarahem / Sep 25 2016 5:20 f m

      Det är mycket som är fint och det är kul att jobba med dessa saker.
      Ha en bra söndag!
      Birgitta

Kommentera

Petras Pärlor

min digitala syn på saken

En kulturtants julfunderingar

Cramer Cramar Om Julen

LibrarianShipwreck

Libraries, Archives, Technology, Impending Doom

Stockholm Tea House

En mat- och livsstilsblogg.

Fason

Inredning med inspiration från amerikanska östkusten

I gott sällskap

Sätt guldkant på vardagen med hemlagat

Den fula verkligheten....

Om livet före och efter en gastric bypass operation.

Zebeda Chocolate

Det är hiskeligt spännande hur mkt allt du stoppar i kroppen påverkar dig. Det här är för dig som älskar att njuta av livet samtidigt som du bryr dig om hur du gör det. CHOKLAD är nått av det bästa i livet. Min Bok, Chocolate Treats, Nyttigt & Gott, finns ute i handeln nu!

It´s time to be Frank...

Familj, kärlek och sammanhållning.

