Skip to content
april 27, 2016 / underbarahem

Oj,Oj,Oj så mycket prylar det finns!

Tänk så mycket prylar det finns, det var länge sedan som jag gick i en inredningsbutik. Men idag gick jag lite tidigare från jobbet och åkte till en butik som ligger ganska nära där jag jobbar. Där finns det massor av prylar och kanske jag behövde något.På-Pall3Jag tror inte att man skulle sakna något, där finns allt krukor, figurer, statyer och mycket mycket mera.På-Pall2De svart krukorna var väldigt fina, undrar var jag skulle kunna ställa dem?… men de passar nog inte till vårt hus:-(På-Pall4På-Pall5Det fanns väldigt fina burkar som såg lite gammaldags ut. undrar var jag skulle kunna ställa dem. Skulle kanske passa i växthuset, man kanske skulle testa.På-Pall6Jag gick runt där en stund, men detta tål att tänka på… har kanske något hemma som skulle passa? Får nog ta mig en funderare på detta, kan kanske bli något till trädgården.

Just nu när jag sitter och skriver detta så regnar det, men efter regn kommer sol… eller har jag fel? Nu var det inte solen som kom efter regnet utan det började snöa.

Ha en underbar kväll!

Många kramar från Birgitta

6 kommentarer

Kommentera
  1. petrasparlor / Apr 27 2016 9:34 e m

    Visst är det roligt att gå runt och bara titta på allt fint? Man behöver ju inte alltid handla, för ofta har man en hel del fint hemma, gäller bara att se det från ”rätt vinkel”.

    //Petra

    • underbarahem / Apr 28 2016 2:32 f m

      Det fanns väldigt mycket där, men hittade inget som jag behövde.
      Birgitta

  2. bia / Apr 28 2016 8:19 f m

    Visst är det kul att strosa runt i inredningsaffärer och dyl….vi har lite av samma tema i våra inlägg den här gången, hihi…
    Ha det!
    Kram bia

    • underbarahem / Apr 28 2016 5:05 e m

      Det är härligt att strosa omkring, man behöver faktiskt inte köpa något. Var inne hos dig och kollade, vilken mysig butik.
      Ha det bra!
      Kram Birgitta

  3. Eva / Apr 28 2016 5:45 e m

    Ha ha, har du inte en massa prylar på ditt jobb? Men det är roligt att titta i butiker och få lite inspiration, säkert finns det prylar hemma som man kan göra om med lite sprayfärg t ex och då blir det lite unikt.
    Ha en fin fredag!
    Kram Eva

    • underbarahem / Apr 28 2016 5:50 e m

      Jo, det finns en hel del, men kul att se lite annat. Nu var det väldigt mycket prylar som tur var, så jag kunde inte bestämma mig det blev ingenting… haha.
      Kram Birgitta

Kommentera

Bloggäventyr med Bosse Lidén

Författare till romanen "Mina fotsteg i ditt hjärta", "Minnen som stannat kvar" och medförfattare till kåseriboken "Skimrande ögonblick - och dagar i grått". Alla tre böckerna går att köpa här på bloggen. Tryck på köp bok/böcker under min header och du får reda på viktig fakta. Dessutom finns det 33 st kategorier på bloggsmörgåsbordet. Förhoppningsvis hittar du något som tilltalar dig. Hjärtligt välkommen hit. Du får väldigt gärna lämna en trevlig kommentar. Tack för besöket.

Slagkraftigt Glen Snoddas!

Lifestyle of one Glen Snoddas.

att leva sin dröm

som självförsörjande ö-bo(nde)

Petras Pärlor

min digitala syn på saken

En kulturtants julfunderingar

Cramer Cramar Om Julen

LibrarianShipwreck

Libraries, Archives, Technology, Impending Doom

Stockholm Tea House

En mat- och livsstilsblogg.

Fason

Inredning med inspiration från amerikanska östkusten

I gott sällskap

Sätt guldkant på vardagen med hemlagat

Den fula verkligheten....

Om livet före och efter en gastric bypass operation.

Zebeda Chocolate

Det är hiskeligt spännande hur mkt allt du stoppar i kroppen påverkar dig. Det här är för dig som älskar att njuta av livet samtidigt som du bryr dig om hur du gör det. CHOKLAD är nått av det bästa i livet. Min Bok, Chocolate Treats, Nyttigt & Gott, finns ute i handeln nu!

It´s time to be Frank...

Familj, kärlek och sammanhållning.

