Skip to content
april 22, 2016 / underbarahem

Underbara fredag!

Underbara fredag, den bästa dagen på hela veckan och så är det sol när man kommer hem från jobbet. Sätta sig i en stol på altanen och njuta av sol, värme och ett gott glas vin… testade ett nytt rött vin för mig Lions Liar.

Nu har det varit ännu en härlig fredag på jobbet, full fart men kul. Som vanligt har jag tagit några bilder så att ni kan se ett utbud av våra prylar.Prylar-2 Prylar3Så mycket fint det finns, tur att man kan stålsätta sig… har prylar hemma, hihi.Prylar4Tycker att denna lampa är ganska häftig, passar inte hemma hos mig… men hade önskat det.ZebralampaVarför inte en zebralampa, svart och vitt supersnyggt. Något att sätta flaskor i, en kul grej.Korgar2016Några korgar att ha på altanen med prylar i, perfekt vid grillen kanske. Eller varför inte i växthuset…

Nu njuter vi av ett glas vin till och hälsar en underbar helg välkommen!

Många kramar från Birgitta

4 kommentarer

Kommentera
  1. Eva / Apr 22 2016 5:34 e m

    Du visar mycket fint och det är mycket man vill ha. Men jag har lärt mig att sansa mig och tänka efter om det passar mig och min inredning. Dessutom har jag alldeles för mycket grejer och rensar ut med jämna mellanrum.
    Din små har det fantastiskt r som får växa upp på landet, önskar att mina också fick göra det, speciellt Julia som älskar djur.
    Ja, fredagen är alldeles underbar och solen brassar på, men det är riktigt kyligt i vinden. Här blir det också ett glas rött (eller två), kan ju inte frångå fredagsrutinerna. Imorgon träffar jag mina små på Arvids kalas.
    Ha det fint!
    Kram Eva

    • underbarahem / Apr 22 2016 5:59 e m

      Det finns så mycket fint, men det är bara att sansa sig. Ja de små godingarna har det underbart, Millian talade om för mig att man får faktiskt gå in till Felix. Det är en underbar liten häst, Millian skall tävla i hoppning i maj skall hoppa 20 cm… ojoj.
      Här är det också väldigt kyligt i vinden och det har haglat, men på altanen i solen är det härligt.
      Det är kul med barnkalas, dessa härliga små godingar.
      Ha en bra helg!
      Kram Birgitta

  2. bia / Apr 23 2016 2:14 e m

    Här får vi sitta inne och njuta av ett glas vin…ute är det alldeles för kyligt att vistas…väntar bara på
    värmen så vi kan sätta upp växthuset !!!!
    Ha en fin helg !!
    Kramisar

    • underbarahem / Apr 23 2016 5:37 e m

      Så spännande, ett växthus underbart. Vi har suttit på altanen, tröja av, tröja på, tröja av… man sliter kläderna innifrån. Men vad gör det bara solen skiner…
      Ha en underbar helg.
      Kram Birgitta

Kommentera

att leva sin dröm

som självförsörjande ö-bo(nde)

Petras Pärlor

min digitala syn på saken

En kulturtants julfunderingar

Cramer Cramar Om Julen

LibrarianShipwreck

Libraries, Archives, Technology, Impending Doom

Stockholm Tea House

En mat- och livsstilsblogg.

Fason

Inredning med inspiration från amerikanska östkusten

I gott sällskap

Sätt guldkant på vardagen med hemlagat

Den fula verkligheten....

Om livet före och efter en gastric bypass operation.

Zebeda Chocolate

Det är hiskeligt spännande hur mkt allt du stoppar i kroppen påverkar dig. Det här är för dig som älskar att njuta av livet samtidigt som du bryr dig om hur du gör det. CHOKLAD är nått av det bästa i livet. Min Bok, Chocolate Treats, Nyttigt & Gott, finns ute i handeln nu!

It´s time to be Frank...

Familj, kärlek och sammanhållning.

