Skip to content
mars 7, 2016 / underbarahem

Laddar inför en fin sommar!

Efter detta snöande kommer det nog en underbar vår och för att inte tala om sommaren, den kommer säkert att bli underbar. Fick ett ryck idag att städa min walk in closet, det åkte ut ganska många t-shirt. Men jag slänger dem inte utan vi har dem till bilarna och lite annat som behöver torkas av. Fast en del kläder kan man inte använda till trasor utan det fick bli återvinning, hoppas att någon annan har nytta av dessa kläder. Det är som jag alltid har sagt kläder kan man köpa för de kan man ge bort sen och ljus kan man köpa för de eldar man upp, men andra prylar är jag försiktig med.Min-walk-in-closet-2016Konstaterade att jag har väldigt mycket vitt, svart och grått i kläder, det är inga sommarfärger precis. Hittade en grön tröja och en orange tröja på hyllan, men de åker till återvinningen. Fast vitt är väldigt snyggt på sommaren, så det får det bli.

Nu har jag passat på att köpa några sandaler, de är även perfekta att ha i jobbet. sandaler-2016sandaler-VagabondGivetvis måste jag ha ett par nya boots, dessa satt som en handske ett väldigt mjukt skinn. Nu är det bara ett par pumps som jag skall köpa och några tygskor, så är jag klar för den underbara värmen som komma skall.Boots-2016Nu är jag kanske en optimist, men lite användning får jag nog för detta i alla fall. Det känns skönt att det är städat bland kläderna och det bästa är att man hittar något som man inte har använt på länge… det blir som nytt. Nu vore det kul med någon ny parfym, får se vad jag hittar.

Nu skall det bli chicken nuggets med ris och sötsur sås och lite tv.

Ha en skön måndags kväll!

Många kramar från Birgitta

4 kommentarer

Kommentera
  1. Petra / Mar 7 2016 6:03 e m

    Det var ingen dålig garderob du har 😉 Just nu känns det inte som jag har nånting i min..hehe.
    Vad mysigt att vara ute med barnen i snön och leka. Det kan jag sakna.
    Massor med kramar
    Petra

    • underbarahem / Mar 7 2016 6:13 e m

      Jag gillar kläder och det finns alltid något som man behöver… hihi. Det var väldigt mysigt i går, men nu vill jag inte ha snö. Millian vill åka till havet och bada, fast där finns hajar och de bits… en treårings livliga fantasi. Jag tror vi nöjer oss med Hofsnäs när det blir varmt.
      En stor kram till dig!
      Birgitta

  2. petrasparlor / Mar 7 2016 10:29 e m

    Är så avundsjuk på din fina walk in closet,
    Har också röjt i min garderob, vilket var välbehövligt kan jag lova. Hade varit roligt att ha en snygg garderob att hänga och lägga de nya inköpen i 🙂

    //Petra

    • underbarahem / Mar 8 2016 3:34 f m

      Det är mycket bättre att ha kläderna så, mera överskådligt. Allt hamnar inte längst bak, fast ibland gäller det att göra ett röj.
      Birgitta

Kommentera

att leva sin dröm

som självförsörjande ö-bo(nde)

Petras Pärlor

min digitala syn på saken

En kulturtants julfunderingar

Cramer Cramar Om Julen

LibrarianShipwreck

Libraries, Archives, Technology, Impending Doom

Stockholm Tea House

En mat- och livsstilsblogg.

Fason

Inredning med inspiration från amerikanska östkusten

I gott sällskap

Sätt guldkant på vardagen med hemlagat

Den fula verkligheten....

Om livet före och efter en gastric bypass operation.

Zebeda Chocolate

Det är hiskeligt spännande hur mkt allt du stoppar i kroppen påverkar dig. Det här är för dig som älskar att njuta av livet samtidigt som du bryr dig om hur du gör det. CHOKLAD är nått av det bästa i livet. Min Bok, Chocolate Treats, Nyttigt & Gott, finns ute i handeln nu!

It´s time to be Frank...

Familj, kärlek och sammanhållning.

