Skip to content
mars 1, 2016 / underbarahem

Mars-utlottning 2016!

Nu tycker jag att det är hög tid för en ny utlottning! Den här gången ligger det ett flaggspel från Leilas kollektion i potten.  Vem vet, kanske är det du som vinner detta fina flaggspel, skulle väl passa fint att hänga i taket?

utlottning_mars_stor

Prova lyckan och var med i utlottningen, allt du behöver göra för att deltaga är:

1st lott: skriv en kommentar till detta inlägg.

2st lotter: skriv en kommentar samt skapa en bildlänk i din blogg.

3st lotter: skriv en kommentar, länka bilden (antingen den stora bilden ovan eller följande: https://underbarahem.files.wordpress.com/2016/03/utlottning_mars_liten.jpg) i din blogg samt bli följare / prenumerera på min blogg.

Svårare än så är det inte! Man kan alltså skrapa ihop sammanlagt 3st lotter. Samla på er så många lotter som möjligt för att öka chansen att vinna! Utlottningen pågår till den sista mars . Lycka till allihopa!

Skriv gärna i kommentaren hur många lotter ni tar.

Lycka till!!

Kram Birgitta

19 kommentarer

Kommentera
  1. Eva / Mar 1 2016 6:35 e m

    Flaggspelet vill jag gärna tävla om! 3 lotter blir det.
    Har aldrig bakat skorpor men kanske ska prova ditt recept, grötbrödet ska jag definitivt göra.

    Ha det fint!
    Kram Eva

  2. petrasparlor / Mar 1 2016 8:42 e m

    Åh, va roligt med en utlottning.
    Jag vill självklart vara med, så jag tar en lott 🙂

    //Petra

  3. bia / Mar 2 2016 1:18 e m

    Blått är flott ;))….vill gärna vara med att tävla…tar en lott !!
    Ha en fin dag !!
    Kram bia

  4. Petra / Mar 3 2016 8:43 f m

    Det är festligt med vimplar. Blåvitt är så fräscht. Sätt upp mig på en lott.
    Stor torsdagskram till dig, Birgitta.
    Petra

  5. Annica / Mar 3 2016 9:00 f m

    Vill gärna vara med. ;D

  6. Rolf / Mar 3 2016 1:07 e m

    Intressant vinst och pris i utlottningen. Hoppas få denna unika chans till vinst förverkligad.
    Ha en bra dag.

  7. Pernilla L / Mar 4 2016 10:01 f m

    Jag är gärna med i tävlingen med 1 lott 🙂

  8. Johanna / Mar 5 2016 5:52 f m

    Vilken fin vinst, vill självklart vara med i utlottningen 🙂 Trevlig helg!

  9. Ana Zeric / Mar 7 2016 12:26 e m

    Verkligen fin… Jag hoppas….

  10. Anna Mårtensson / Mar 7 2016 12:53 e m

    Jag är gärna med och tävlar =)

  11. Karin Josefsson / Mar 7 2016 3:59 e m

    Gärna med 🙂

  12. Jesper W / Mar 7 2016 4:00 e m

    Klart man är med.

  13. Kristiina / Mar 9 2016 1:29 f m

    Hej!

    Vilket vackert flaggspel! Perfekt till våren och sommaren!
    Jag är med och tar en lott.

    Ha en fin dag!
    Med vänlig hälsning,
    Kristiina.

  14. Melina / Mar 21 2016 8:21 f m

    Bästa filmen kring påsk är Lotta på Bråkmakargatan när hon fixar påskmys!
    Jag är med i tävlingen om en lott 😀

  15. aleccandra / Mar 22 2016 10:33 f m

    Hoppas att vinna det söta flaggspelet!

  16. Camilla Wiklund / Mar 24 2016 12:00 e m

    Jag vill gärna vara med och vinna 🙂

  17. Annika Nilsson / Mar 25 2016 4:18 e m

    Härligt flaggspel!

  18. belinda / Mar 27 2016 5:10 e m

    Fint! Är gärna med 🙂 1 lott blir det för.

  19. Ida / Mar 29 2016 9:53 e m

    Så vackert! Jag är gärna med i tävlingen! (1 lott)

Kommentera

KAMILLAS KAMERA -

mitt liv och mina dagar

Bloggäventyr med Bosse Lidén

Författare till romanen "Mina fotsteg i ditt hjärta", "Minnen som stannat kvar" och medförfattare till kåseriboken "Skimrande ögonblick - och dagar i grått". Alla tre böckerna går att köpa här på bloggen. Tryck på köp bok/böcker under min header och du får reda på viktig fakta. Dessutom finns det 33 st kategorier på bloggsmörgåsbordet. Förhoppningsvis hittar du något som tilltalar dig. Hjärtligt välkommen hit. Du får väldigt gärna lämna en trevlig kommentar. Tack för besöket.

Slagkraftigt Glen Snoddas!

Lifestyle of one Glen Snoddas.

att leva sin dröm

En blogg om att följa sitt hjärta och leva sin dröm - här skildrar vi livet på Lindö och utmaningen i att bli självförsörjande på en väglös ö. ❤️

Petras Pärlor

min digitala syn på saken

En kulturtants julfunderingar

Cramer Cramar Om Julen

LibrarianShipwreck

Libraries, Archives, Technology, Impending Doom

Stockholm Tea House

En mat- och livsstilsblogg.

Fason

Inredning med inspiration från amerikanska östkusten

I gott sällskap

Sätt guldkant på vardagen med hemlagat

Den fula verkligheten....

Om livet före och efter en gastric bypass operation.

Zebeda Chocolate

Det är hiskeligt spännande hur mkt allt du stoppar i kroppen påverkar dig. Det här är för dig som älskar att njuta av livet samtidigt som du bryr dig om hur du gör det. CHOKLAD är nått av det bästa i livet. Min Bok, Chocolate Treats, Nyttigt & Gott, finns ute i handeln nu!

It´s time to be Frank...

Familj, kärlek och sammanhållning.

