Skip to content
november 24, 2015 / underbarahem

Bricka till sittpuff!

Nu känns det bra, har hittat en bricka som passar min sittpuff perfekt. Då har man ytterligare en avställningsplats om det kommer gäster eller jag vill ha nära till glöggen.Mässingbricka-till-puffDen var som gjord för min puff och till råga på allt hittade jag en bricka som var likadan fast mindre, så nu bytte jag ut den jag hade på bordet… snyggt när de matchar varandra, dessa brickor är från Jotex .Bricka-till-puff2Gillar mässing tycker att det känns varmt och ombonat, en ren yta utan krusiduller det gillar jag.Ny-bricka-på-bordetLite tomtar på brickan så är julpyntet klart…hihi. Nä, lite mera julpynt kommer det att bli, fast jag misstänker att M&M kommer att flytta runt det.

Nu får ni ha en underbar tisdagskväll!

Kram Birgitta

8 kommentarer

Kommentera
  1. bia / Nov 24 2015 8:32 e m

    Jättefin bricka som passar puffen perfekt ;))…snyggt med mässing också…
    Hoppas allt är bra och ha en fin vecka !!
    Kram bia

  2. underbarahem / Nov 24 2015 8:50 e m

    Tackar, är nöjd med brickorna. Här är det bara bra, snart dax att börja adventspyssla.
    Ha det bra!
    Kram Birgitta

  3. Eva / Nov 25 2015 6:39 f m

    Så roligt och att du hittade en till bordet också, fint när det är enhetligt. Mässing är vackert, har alltid gillat det – och koppar. Nja, inte blir det speciellt mycket julpynt, kanske någon tomte för barnbarnens skull, annars blir det växter och ljus.
    Ha det fint!
    Kram Eva

    • underbarahem / Nov 25 2015 5:30 e m

      Håller med, tycker att det räcker. Det tråkiga är att mina ljusslingor inte fungerar, det saknar jag. Så nu är det bara att ut och leta nya ljusslingor.
      Ha det bra!
      Kram Birgitta

  4. petrasparlor / Nov 25 2015 9:19 e m

    Men vilken tur du har, riktigt snygg bricka och så praktisk med litet extra ”bord”

    //Petra

    • underbarahem / Nov 26 2015 3:29 f m

      Ja, avställningsplatser får man inte för mycket av. De är väldigt fina, med lite tyngd i.
      Ha en bra dag!
      Birgitta

  5. Lena i Wales / Nov 26 2015 7:50 f m

    Vilken bra lösning!
    Juldekorationer känns så avlägset här i Spanien, men det är ju snart första advent!

    • underbarahem / Nov 26 2015 6:24 e m

      Här brukar det inte bli så mycket juldekorationer, fast julgran är ett måste. Och givetvis julklappar till M&M. Det går väldigt fort, helt plötsligt är det första advent och stjärnorna skall upp… ojoj.
      Ha det bra!

Kommentera

att leva sin dröm

som självförsörjande ö-bo(nde)

Petras Pärlor

min digitala syn på saken

En kulturtants julfunderingar

Cramer Cramar Om Julen

LibrarianShipwreck

Libraries, Archives, Technology, Impending Doom

Stockholm Tea House

En mat- och livsstilsblogg.

Fason

Inredning med inspiration från amerikanska östkusten

I gott sällskap

Sätt guldkant på vardagen med hemlagat

Den fula verkligheten....

Om livet före och efter en gastric bypass operation.

Zebeda Chocolate

Det är hiskeligt spännande hur mkt allt du stoppar i kroppen påverkar dig. Det här är för dig som älskar att njuta av livet samtidigt som du bryr dig om hur du gör det. CHOKLAD är nått av det bästa i livet. Min Bok, Chocolate Treats, Nyttigt & Gott, finns ute i handeln nu!

It´s time to be Frank...

Familj, kärlek och sammanhållning.

