Skip to content
augusti 10, 2015 / underbarahem

Min underbara walk in closet!

Tänk att en walk in closet kan vara så mysig och kännas så bra, nu känns det som om jag har börjat bo in mig… det har varit några justeringar bara.

Har lagt på en ny matta känns väldigt mysigt och varmt under fötterna, det måste det vara när jag går in dit kl 5,00 på morgonen för att göra mig i ordning för att gå till jobbet.Walk-in-closet3Tänk så förrådande en bild kan vara, man behöver inte titta länge för att se att spegeln är väldigt dammig. Skall jag torka av spegeln och ta om bilden… nej det tänker jag inte göra, kan sitta här och skämmas… hihi.Walk-in-closet2Men efter att jag har gjort det här inlägget får jag nog ta en trasa, gå upp och damma av spegeln. Köpte även en klädstång så att jag kunde hänga upp mina långa klänningar och byxdresser, där jag hade dem förut så släpade de i golvet.

Hade jag dammat av spegeln så hade ni kunnat se mina resväskor som bara väntar på att komma ut och resa, de får nog stå där ett tag till och längta.

Detta var första jobbdagen efter semestern, gick hur bra som helst… det var väldigt många som kom tillbaka idag.

Ha en skön kväll och hoppas att ni får en bra vecka och en solig helg!

Kram Birgitta

8 kommentarer

Kommentera
  1. anette / Aug 10 2015 6:53 e m

    Åååå en sån pall hade vi hemma när jag var liten…nostalgi. Kram Anette

    • underbarahem / Aug 10 2015 7:00 e m

      Min faster hade den och jag lekte att jag red på en häst… då var jag liten. När jag sen flyttade till eget, så hade min pappa tagit hand om den för min faster hade ställt den ute på balkongen… i ur och skur och då fick jag den.
      Känns bra!
      Kram Birgitta

  2. bia / Aug 10 2015 7:38 e m

    Gillar också pallen….lite indisk stil…skulle vilja hitta en på loppis ;))
    Hoppas du har det bra i sensommar värmen;)
    Kramis bia

    • underbarahem / Aug 11 2015 2:44 f m

      Stolen är mysig fast lite sliten,men den pryder sin plats. Jag har aldrig sett någon sådan på loppis, men det finns det säkert.
      Ha det bra!
      Kram Birgitta

  3. Christine / Aug 11 2015 4:42 f m

    Halloij.. fin pall,ser lite sådär lagom sliten ut, mysigt. O spegeln, det gör inget om den är dammig,så är det väl i de flesta hem o speglar draaaar åt sej damm!..fin matta du hade där! Ha så bra

    • underbarahem / Aug 11 2015 5:50 e m

      Precis vad jag ville höra, kanske bra att spegeln är dammig så ser man inte skavankerna… hihi. Mattan har mina föräldrar haft, den passade inte riktigt in hos mig… utom i klädkammare, härlig att gå på.
      Ha det bra!
      Kram Birgitta

  4. petrasparlor / Aug 11 2015 9:56 e m

    Första arbetsdagen här också, och den var helt ok.

    Tycker det är riktigt lyxigt med en Walk in closet, kanske kan få en när barnen blir stora 🙂
    Riktigt snygga skor by the way.

    //Petra

    • underbarahem / Aug 12 2015 2:51 f m

      Det brukar inte vara några problem, några timmar på jobbet så är det som vanligt igen. Det är så mysigt med en valk in closet…
      Ha det bra!

Kommentera

att leva sin dröm

som självförsörjande ö-bo(nde)

Petras Pärlor

min digitala syn på saken

En kulturtants julfunderingar

Cramer Cramar Om Julen

LibrarianShipwreck

Libraries, Archives, Technology, Impending Doom

Stockholm Tea House

En mat- och livsstilsblogg.

Fason

Inredning med inspiration från amerikanska östkusten

I gott sällskap

Sätt guldkant på vardagen med hemlagat

Den fula verkligheten....

Om livet före och efter en gastric bypass operation.

Zebeda Chocolate

Det är hiskeligt spännande hur mkt allt du stoppar i kroppen påverkar dig. Det här är för dig som älskar att njuta av livet samtidigt som du bryr dig om hur du gör det. CHOKLAD är nått av det bästa i livet. Min Bok, Chocolate Treats, Nyttigt & Gott, finns ute i handeln nu!

It´s time to be Frank...

Familj, kärlek och sammanhållning.

