Skip to content
juli 17, 2015 / underbarahem

Nu är semestern räddad!

Nu är semestern räddad, nya redskap till landen och de är väldigt fina… men inte bara att titta på utan kommer att användas flitigt. Lite reklam klicka HÄR så kan du se var jag har köpt dem…trädgårdsredskap-i-kopparSen fick det bli några nya kryddskyltar lite för svårt att låta bli att köpa dessa fina… men det finns tusen anledningar att handla så det är bara att slå till. Det blev en hållare till planteringssnöret, perfekt att ha när man skall fixa i landen och få raka kanter.Kryddskyltar-och-snörehållareNu är det semester, börjar med att sätta mig ner och fundera ut vad som skall hända. OK, nu har jag funderat, först skall jag mysa hemma sen tror jag att jag myser lite till. Kan bli några dagsturer man vet aldrig, jag skall bara njuta…

Ha en underbar helg och ni som har semester… njut av ledigheten!

Kram Birgitta

6 kommentarer

Kommentera
  1. Regina / Jul 17 2015 7:34 e m

    Det är som allra härligast när man har hela semestern framför sig. Halva min har gått och det känns som det är väldigt kort tid kvar nu. Fina trädgårdsredskap och kryddpinnar.
    Ha en skön helg!
    Kram,
    Regina

    • underbarahem / Jul 17 2015 7:37 e m

      Du har alldeles rätt, de första dagarna är bäst. Skall bli kul att testa de nya trädgårdsverktygen.
      Ha en bra helg!
      Kram Birgitta

  2. Eva / Jul 18 2015 5:45 e m

    Önskar dig en riktigt härlig semester med trädgård och barnbarn!
    Kram Eva

    • underbarahem / Jul 18 2015 9:28 e m

      Tackar, hoppas på lite värme också.
      Ha en bra helg!
      Kram Birgitta

  3. petrasparlor / Jul 19 2015 9:19 f m

    Snygga inköp, som alltid 😉

    //Petra

    • underbarahem / Jul 19 2015 5:42 e m

      Tackar, kul när man hittar det som passar mig bäst och mitt växthus. Har testat redskapen lite i dag och de var väldigt kraftiga och bra.
      Birgitta

Kommentera

att leva sin dröm

som självförsörjande ö-bo(nde)

Petras Pärlor

min digitala syn på saken

En kulturtants julfunderingar

Cramer Cramar Om Julen

LibrarianShipwreck

Libraries, Archives, Technology, Impending Doom

Stockholm Tea House

En mat- och livsstilsblogg.

Fason

Inredning med inspiration från amerikanska östkusten

I gott sällskap

Sätt guldkant på vardagen med hemlagat

Den fula verkligheten....

Om livet före och efter en gastric bypass operation.

Zebeda Chocolate

Det är hiskeligt spännande hur mkt allt du stoppar i kroppen påverkar dig. Det här är för dig som älskar att njuta av livet samtidigt som du bryr dig om hur du gör det. CHOKLAD är nått av det bästa i livet. Min Bok, Chocolate Treats, Nyttigt & Gott, finns ute i handeln nu!

It´s time to be Frank...

Familj, kärlek och sammanhållning.

