Skip to content
juni 30, 2015 / underbarahem

Nya dynor och ny matta på altanen… härligt.

Nu har vi nya dynor ”behövdes verkligen” och ny matta på altanen. Har aldrig haft någon matta på altanen förut, men det känns lite mysigare att sätta fötterna på. Så idag fick jag mattan som jag hade beställt oj, så spännande det var att lägga på den… mattan kommer från Ellos.Matta-altanenMatta-på-altanen-3Matta-på-altanen4Matta-på-altanen-2Nu är det bara att hoppas att vädret håller i sig, så att inte det ihållande regnet förstör mattan på en gång. Den här veckan känns det hoppfullt, nu håller vi tummarna.

Jag skall jobba den här veckan och två till sen är det semester, först får man försöka varva ner”kan bli svårt, hihi” sen får vi se vad vi hittar på. Misstänker att det kommer att bli mycket tid med barnbarnen… hoppas verkligen det.

I morgon kväll får vi se vem som vann kryddskyltarna i utlottningen, skall bli spännande att se.

Ha en skön kväll och njut av det underbara vädret!

En varm och solig kram från Birgitta

8 kommentarer

Kommentera
  1. petrasparlor / Jun 30 2015 11:12 e m

    Va fint det blev med nya dynor och mattan.
    Funderar också på att köpa matta till vår uteplats, men har inte bestämt mig ännu. Blir ju lite mer ombonat med matta tycker jag.

    //Petra

    • underbarahem / Jul 1 2015 2:37 f m

      Precis min tanke, mattan är lagom stor under bordet tycker jag.
      Ha en bra dag!
      Birgitta

  2. Regina / Jul 1 2015 3:48 e m

    Vad fint det blev på altanen! Jag köpte nya dynor förra året och det lyfter de gamla möblerna. Gubben håller på att snickra på vår altan så det tar ett litet tag innan jag kan göra fint där.
    Ha en fin kväll!
    Kram,
    Regina

    • underbarahem / Jul 1 2015 7:21 e m

      Det är så kul med lite nytt och det gör så mycket.
      Kram Birgitta

  3. Eva / Jul 1 2015 6:06 e m

    Snyggt med dynorna och lite ombonat med mattan!
    Det ser ut som värmen ska hålla i sig ett tag, hoppa verkligen det kan bli en varm och skön helg. Jag jobbar nästa vecka och vill det sig illa blir det en vecka till, vi får se.
    Kram Eva

    • underbarahem / Jul 1 2015 7:26 e m

      Just nu känns det väldigt bra, lite nytt på altanen och sol… härligt.
      Jag skall jobba den här veckan och två till, sen semester.
      Kram Birgitta

  4. Anna Wickström / Jul 3 2015 12:36 e m

    Det var en jättesnygg matta, kul att göra om lite!
    Ha en härlig helg i solen!
    Kram Anna

    • underbarahem / Jul 3 2015 5:33 e m

      Tackar, den verkar väldigt bra, får se hur den ser ut när det har regnat.
      Du får också ha en härlig helg!
      Kram Birgitta

Kommentera

Bloggäventyr med Bosse Lidén

Författare till romanen "Mina fotsteg i ditt hjärta", "Minnen som stannat kvar" och medförfattare till kåseriboken "Skimrande ögonblick - och dagar i grått". Alla tre böckerna går att köpa här på bloggen. Tryck på köp bok/böcker under min header och du får reda på viktig fakta. Dessutom finns det 33 st kategorier på bloggsmörgåsbordet. Förhoppningsvis hittar du något som tilltalar dig. Hjärtligt välkommen hit. Du får väldigt gärna lämna en trevlig kommentar. Tack för besöket.

Slagkraftigt Glen Snoddas!

Lifestyle of one Glen Snoddas.

att leva sin dröm

som självförsörjande ö-bo(nde)

Petras Pärlor

min digitala syn på saken

En kulturtants julfunderingar

Cramer Cramar Om Julen

LibrarianShipwreck

Libraries, Archives, Technology, Impending Doom

Stockholm Tea House

En mat- och livsstilsblogg.

Fason

Inredning med inspiration från amerikanska östkusten

I gott sällskap

Sätt guldkant på vardagen med hemlagat

Den fula verkligheten....

Om livet före och efter en gastric bypass operation.

Zebeda Chocolate

Det är hiskeligt spännande hur mkt allt du stoppar i kroppen påverkar dig. Det här är för dig som älskar att njuta av livet samtidigt som du bryr dig om hur du gör det. CHOKLAD är nått av det bästa i livet. Min Bok, Chocolate Treats, Nyttigt & Gott, finns ute i handeln nu!

It´s time to be Frank...

Familj, kärlek och sammanhållning.

