Skip to content
juni 1, 2015 / underbarahem

Prova lyckan i juniutlottningen!

Nu tycker jag att det är dags för en ny utlottning! Vad tror ni om små skyltar till kryddorna? Basilika, timjan, oregano och rosmarin står det på dom. De pryder verkligen sin plats, vackra att se på och fyller en funktion. Kanske blir det du som vinner 🙂

 

juni_utlottning

Prova lyckan och var med i utlottningen, allt du behöver göra för att deltaga är:

1st lott: skriv en kommentar till detta inlägg.

2st lotter: skriv en kommentar samt skapa en bildlänk i din blogg.

3st lotter: skriv en kommentar, länka bilden (antingen den stora bilden ovan eller följande: https://underbarahem.files.wordpress.com/2015/05/juni_utlottning_liten.jpg) i din blogg samt bli följare / prenumerera på min blogg.

Svårare än så är det inte! Man kan alltså skrapa ihop sammanlagt 3st lotter. Samla på er så många lotter som möjligt för att öka chansen att vinna! Utlottningen pågår till den 1:a juli. Lycka till allihopa!

Skriv gärna i kommentaren hur många lotter ni tar.

Lycka till!!

Kram Birgitta

10 kommentarer

Kommentera
  1. Regina / Jun 1 2015 5:56 f m

    Prövar gärna lyckan. Igår var jag och köpte olika kryddväxter som jag ska plantera i en stor rostig behållare.
    Kram,
    Regina

  2. Annika Gustafsson / Jun 1 2015 6:44 f m

    Så underbart fina! Har dessa kryddor i krukor på altanen så det skulle passa perfekt…
    Följer redan din blogg och hoppas nu på lyckan… kramiz ANNIKA

  3. Helena i Uppsala / Jun 1 2015 6:22 e m

    Jättefina och praktiska!
    Jag är med med en lott.

  4. Eva / Jun 1 2015 6:29 e m

    De skulle vara så fina i min kryddplantering vid stugan. 2 lotter, funkar inte att följa men jag följer på facebook.
    Ha det fint!
    Kram Eva

  5. petrasparlor / Jun 1 2015 8:00 e m

    Åh, va roligt med tävling…..dom skyltarna skulle passa så bra i mitt kryddland.
    Hoppas på turen 🙂

    //Petra

  6. Mandelhjärta / Jun 2 2015 7:36 f m

    Vad fina skyltar! Jag deltagar gärna med 2 lotter. 🙂
    Ha en bra dag!

  7. Petra / Jun 2 2015 2:54 e m

    Jag vill prova lyckan. Dom var ju supersöta.
    Ha en skön tisdag kväll.
    Kram Petra

  8. A House With A View / Jun 2 2015 6:53 e m

    Åååhhh vad fina!! Jag vill jättegärna vara med i din utlottning och hoppas på tur!! 🙂

    Kramar aka

  9. bia / Jun 3 2015 8:49 f m

    Detta höll jag på att missa….det är så många bloggar man följer ;))…så fina dom var…dom skulle nog dottern gilla eftersom hon alltid köper hem en massa kryddor, hihi….
    Jag tar en lott !!
    Ha en fin dag!
    Kram bia

  10. birgitta bäcksund svensson / Jun 3 2015 10:29 f m

    Vilka fina skyltar. Skulle inte ha nått emot att vara ägare till dessa. Jag prövar lyckan med en lott. Ha en bra dag . Birgitta

Kommentera

att leva sin dröm

som självförsörjande ö-bo(nde)

Petras Pärlor

min digitala syn på saken

En kulturtants julfunderingar

Cramer Cramar Om Julen

LibrarianShipwreck

Libraries, Archives, Technology, Impending Doom

Stockholm Tea House

En mat- och livsstilsblogg.

Fason

Inredning med inspiration från amerikanska östkusten

I gott sällskap

Sätt guldkant på vardagen med hemlagat

Den fula verkligheten....

Om livet före och efter en gastric bypass operation.

Zebeda Chocolate

Det är hiskeligt spännande hur mkt allt du stoppar i kroppen påverkar dig. Det här är för dig som älskar att njuta av livet samtidigt som du bryr dig om hur du gör det. CHOKLAD är nått av det bästa i livet. Min Bok, Chocolate Treats, Nyttigt & Gott, finns ute i handeln nu!

It´s time to be Frank...

Familj, kärlek och sammanhållning.

