Skip to content
maj 28, 2015 / underbarahem

Värmland tur och retur!

Gjorde en snabb vända till Värmland idag, åkte kl 6,00 och var hemma kl 19,00… känns i benen och det bakre partiet, hihi. När vi åkte hem passade jag på att stanna till vid Kinnarps present shop, det har blivit väldigt stor och så mycket fint de hade. Känner att jag inte orkar skriva ett för långt inlägg, utan lägger in några bilder som jag tog med iPhonen.FullSizeRender-24FullSizeRender-23FullSizeRender-26FullSizeRender-25De hade även kläder, tittade lite på barnkläderna det fanns mycket som skulle passa M&M men jag sansade mig… inget idag. Men visst är det svårt att låta bli, när det finns så mycket fint.IMG_1703I morgon är det fredag och jag är ledig, då skall mina blommor få komma ut från växthuset. Jag vet att det kan fortfarande bli frost, men nu kan jag inte hålla mig längre… det ser så tråkigt ut i trädgården och på altanen.

Ha det bra alla goa vänner!

Kram Birgitta

2 kommentarer

Kommentera
  1. Jessica / Maj 29 2015 6:51 f m

    Hej Birgitta! äntligen en liten hälsning från mig 🙂 jag läser fortfarande din blogg,fast det är ett mysterium varför jag inte kan kommentera??! vilken härlig tripp du varit på,och i föregående inlägg ser de små ut att trivas…håller med dig att det är fortfarande kallt,men funderar på att sätta ut lite petunior i dag,de står på altanen fortfarandeps!.ha lånat gubbens dator nu håll tummarna att den kommer iväg (kommentaren) må så gott och trevlig helg ❤ kram Jessica änglarum

    • underbarahem / Maj 29 2015 12:46 e m

      Hejsan! Din kommentar är framme härligt, fattar inte varför det inte har gått att kommentera på min blogg. När jag skall kommentera i din blogg så kommer inte bokstäverna på en gång utan med fördröjning, på så sätt tar det lite tid att skriva.
      Hoppas att det har löst sig så vi kan kommentera.
      Det blev en snabb visit till Värmland, vi hade väldigt tur med vädret, sol nästan hela dagen.
      Just nu så bjuder Millian alla som kommer på fika, det är bara att spela med.
      Idag kunde jag inte hålla mig längre utan har ställt ut mina blommor i krukor, hoppas att frosten inte tar dem. Upptäckte att jag måste komplettera lite blommor och ett nytt bord vid entrén måste köpas.
      Ha en bra helg!
      Kram Birgitta

Kommentera

Bloggäventyr med Bosse Lidén

Författare till romanen "Mina fotsteg i ditt hjärta", "Minnen som stannat kvar" och medförfattare till kåseriboken "Skimrande ögonblick - och dagar i grått". Alla tre böckerna går att köpa här på bloggen. Tryck på köp bok/böcker under min header och du får reda på viktig fakta. Dessutom finns det 33 st kategorier på bloggsmörgåsbordet. Förhoppningsvis hittar du något som tilltalar dig. Hjärtligt välkommen hit. Du får väldigt gärna lämna en trevlig kommentar. Tack för besöket.

Slagkraftigt Glen Snoddas!

Lifestyle of one Glen Snoddas.

att leva sin dröm

som självförsörjande ö-bo(nde)

Petras Pärlor

min digitala syn på saken

En kulturtants julfunderingar

Cramer Cramar Om Julen

LibrarianShipwreck

Libraries, Archives, Technology, Impending Doom

Stockholm Tea House

En mat- och livsstilsblogg.

Fason

Inredning med inspiration från amerikanska östkusten

I gott sällskap

Sätt guldkant på vardagen med hemlagat

Den fula verkligheten....

Om livet före och efter en gastric bypass operation.

Zebeda Chocolate

Det är hiskeligt spännande hur mkt allt du stoppar i kroppen påverkar dig. Det här är för dig som älskar att njuta av livet samtidigt som du bryr dig om hur du gör det. CHOKLAD är nått av det bästa i livet. Min Bok, Chocolate Treats, Nyttigt & Gott, finns ute i handeln nu!

It´s time to be Frank...

Familj, kärlek och sammanhållning.

