Skip to content
mars 27, 2015 / underbarahem

Veckan som försvann!

Nu var det fredag igen och nu är det ingen idé att undra vart veckan tog vägen, kommer ändå inte på det. Man brukar säga fånga dagen, men vi får nog säga fånga veckan. Idag har det varit min jobbfredag och massor av mattor har jag plockat fram, så nu är det bara att hoppas att mina arbetskolleger är sugna på att köpa lite nya mattor.

Nu är det snart påskhelg också, det blir inte så mycket påskpyntat här hemma… men godisägg till barnbarnen kommer det att bli.

PåskkärringarFör några år sedan hade jag påskpyntat i trädgården, kanske skulle leta upp påskpyntet igen… ser rätt kul ut. Jag tror att påskkärringarna tar igen sig för vidare färd till Blåkulla.Påsk-2014Det får nog bli lite blommor i mina handdukskrukor, har några stycken fast bordet vid entré som jag ställde dem på har rasat. Letar med ljus och lykta efter ett bord i metall, helst runt men har inte lyckats att hitta det…

Nu önskar jag Er en underbar helg!

Kram Birgitta

2 kommentarer

Kommentera
  1. A House With A View / Mar 27 2015 10:21 e m

    Vilken härlig påskinspo du bjuder på här inne! Så söta och samtidigt skräckiga påskkärringar 🙂 Och de är inte bara påskfint i trädgården du inspirerar till utan även till en god fredagsrätt som vi avnjutit här hemma ikväll 🙂 Ska göra ett inlägg på det.

    Många helgkramizar aka

    • underbarahem / Mar 28 2015 5:32 f m

      Det får nog bli lite påskkärringar ute i trädgården i år, lyser upp lite. Härligt att du gillar mina recept, här blir det fylld lövbiff och Grekisk potatis idag. Men först skall jag åka på trädgårdsmässa, hoppas på mycket inspiration.
      Ha en skön helg!
      Kram Birgitta

Kommentera

att leva sin dröm

som självförsörjande ö-bo(nde)

Petras Pärlor

min digitala syn på saken

En kulturtants julfunderingar

Cramer Cramar Om Julen

LibrarianShipwreck

Libraries, Archives, Technology, Impending Doom

Stockholm Tea House

En mat- och livsstilsblogg.

Fason

Inredning med inspiration från amerikanska östkusten

I gott sällskap

Sätt guldkant på vardagen med hemlagat

Den fula verkligheten....

Om livet före och efter en gastric bypass operation.

Zebeda Chocolate

Det är hiskeligt spännande hur mkt allt du stoppar i kroppen påverkar dig. Det här är för dig som älskar att njuta av livet samtidigt som du bryr dig om hur du gör det. CHOKLAD är nått av det bästa i livet. Min Bok, Chocolate Treats, Nyttigt & Gott, finns ute i handeln nu!

It´s time to be Frank...

Familj, kärlek och sammanhållning.

