Skip to content
mars 13, 2015 / underbarahem

Härliga underbara fredag!

Det spelar ingen roll om man jobbar eller är ledig, fredagar är underbara. Idag har jag jobbat och det är så härligt när man tittar ut och solen skiner.

På måndag blir det sport och fritidskläder som vi har plockat fram för försäljning till personalen, nu när våren är på gång så är det dax att börja träna så man slipper stå i vassen… hihi. Det är vår skyltdocka Berit som även hon har fått lite vårliga kläder på sig. Nu har jag tagit dessa bilder med min Iphone och jag märker att det är dax att byta mobil.

FullSizeRender-16FullSizeRender-13

Vi har även plockat fram lite heminredning, hemtextil och en massa andra saker. Tänk så mycket fint det finns att köpa, tur att man kan sansa sig. Men visst är det härligt nu när våren är på väg och man kan ha lättare kläder på sig.

FullSizeRender-14FullSizeRender-12

Tänk att dessa flaskor är så populära, jag har några som jag har fått av min pappa… men de är väldigt gamla. Denna korgen skulle jag kunna ha till mycket, det finns en större också… de är supersnygga.

Nu önskar jag Er en skön fredag och en underbar helg!

Kram Birgitta

3 kommentarer

Kommentera
  1. petrasparlor / Mar 13 2015 9:03 e m

    Så fin flaska och korg.

    //Petra

    • underbarahem / Mar 13 2015 9:19 e m

      Gillar dem också, kommer nog att försvinna snabbt på måndag!
      Birgitta

  2. Mycket annat och lite betong / Mar 14 2015 10:34 f m

    Det verkar vara ett trevligt ställe att jobba på! En sådan där flaska har jag en gammal men jag kan inte få den ren inuti…
    Jag har bilder på min fina vinst på min blogg.

    Kram Agneta

Kommentera

Bloggäventyr med Bosse Lidén

Författare till romanen "Mina fotsteg i ditt hjärta", "Minnen som stannat kvar" och medförfattare till kåseriboken "Skimrande ögonblick - och dagar i grått". Alla tre böckerna går att köpa här på bloggen. Tryck på köp bok/böcker under min header och du får reda på viktig fakta. Dessutom finns det 33 st kategorier på bloggsmörgåsbordet. Förhoppningsvis hittar du något som tilltalar dig. Hjärtligt välkommen hit. Du får väldigt gärna lämna en trevlig kommentar. Tack för besöket.

Slagkraftigt Glen Snoddas!

Lifestyle of one Glen Snoddas.

att leva sin dröm

som självförsörjande ö-bo(nde)

Petras Pärlor

min digitala syn på saken

En kulturtants julfunderingar

Cramer Cramar Om Julen

LibrarianShipwreck

Libraries, Archives, Technology, Impending Doom

Stockholm Tea House

En mat- och livsstilsblogg.

Fason

Inredning med inspiration från amerikanska östkusten

I gott sällskap

Sätt guldkant på vardagen med hemlagat

Den fula verkligheten....

Om livet före och efter en gastric bypass operation.

Zebeda Chocolate

Det är hiskeligt spännande hur mkt allt du stoppar i kroppen påverkar dig. Det här är för dig som älskar att njuta av livet samtidigt som du bryr dig om hur du gör det. CHOKLAD är nått av det bästa i livet. Min Bok, Chocolate Treats, Nyttigt & Gott, finns ute i handeln nu!

It´s time to be Frank...

Familj, kärlek och sammanhållning.

