Skip to content
februari 3, 2015 / underbarahem

Nu behöver jag tips och idéer!

Fick se denna kopparrulle hängande på en vägg till ingen nytta, frågade om jag inte kunde få den… när den nu bara hänger där. När jag hade frågat några gånger så tröttnade vederbörande och sa ta den… konstigt jag frågade ju inte så många gånger,hihi. Tyckte att den var jättefin och något skall man väl kunna hitta på med den. Nu behöver jag verkligen lite tips och hjälp från Er vad jag skall göra med rullen, har själv några idéer men några flera vore inte dumt.KopparrulleDen är inte så stor bara 30 cm i diameter och höjden var 10 cm, känner att jag måste göra något med den, men vad? Nu är det dax att få igång kreativiteten, känner att den har gått på sparlåga lite för länge. Skall den ligga ner eller stå upp, ha den som blomstöd eller fästa lampor i den???Kopparrulle2

Kommer ni på något så snälla skriv en kommentar, nu gäller det att tänka till… behöver hjälp.

Ha en underbar kväll!

Kram Birgitta

6 kommentarer

Kommentera
  1. Eva / Feb 3 2015 7:27 e m

    Har du tjatat till dig en rulle i koppar?! Lycka! Jag älskar koppar! Tror jag hade satt upp den på väggen som den är, koppar är så himla snyggt.
    Kram Eva

    • underbarahem / Feb 3 2015 7:30 e m

      Hade faktiskt funderat på det, eller som en jobbarkompis sa… låt en murgröna slingar runt den.
      Kram Birgitta

  2. petrasparlor / Feb 3 2015 8:18 e m

    Hihi, ibland lönar det sig att fråga många gånger 🙂
    Tyvärr har jag inget bra tips just nu,…..men ett snyggt bilgarage till killarnas småbilar kanske 😉

    Ser fram emot att se vad du hittar på.
    //Petra

    • underbarahem / Feb 4 2015 7:45 e m

      Just nu har jag ingen aning vad jag skall göra med hjulet, men något kommer det att bli. Det kanske blir något till killarna…
      Birgitta 😊

  3. Susanne / Feb 5 2015 12:18 e m

    Nä det var inte lätt….lampskärm kanske?

    • underbarahem / Feb 5 2015 6:32 e m

      Ja, varför inte.. Väntar på fler förslag.

Kommentera

att leva sin dröm

som självförsörjande ö-bo(nde)

Petras Pärlor

min digitala syn på saken

En kulturtants julfunderingar

Cramer Cramar Om Julen

LibrarianShipwreck

Libraries, Archives, Technology, Impending Doom

Stockholm Tea House

En mat- och livsstilsblogg.

Fason

Inredning med inspiration från amerikanska östkusten

I gott sällskap

Sätt guldkant på vardagen med hemlagat

Den fula verkligheten....

Om livet före och efter en gastric bypass operation.

Zebeda Chocolate

Det är hiskeligt spännande hur mkt allt du stoppar i kroppen påverkar dig. Det här är för dig som älskar att njuta av livet samtidigt som du bryr dig om hur du gör det. CHOKLAD är nått av det bästa i livet. Min Bok, Chocolate Treats, Nyttigt & Gott, finns ute i handeln nu!

It´s time to be Frank...

Familj, kärlek och sammanhållning.

