Skip to content
februari 1, 2015 / underbarahem

Dags för en februari-utlottning!

Trots att snön ligger vit på marken så är det dags att börja fundera på vårens trädgårdsarbete. Passar därför på att lotta ut ett trädgårdsset som kan komma väl till hands när arbetet i trädgården drar igång!

utlottning_spade_februari

 

Prova lyckan och var med i utlottningen, allt du behöver göra för att deltaga är:

1st lott: skriv en kommentar till detta inlägg.

2st lotter: skriv en kommentar samt skapa en bildlänk i din blogg.

3st lotter: skriv en kommentar, länka bilden (antingen den stora bilden ovan eller följande: https://underbarahem.files.wordpress.com/2015/01/utlottning_spade_februari.jpg) i din blogg samt bli följare / prenumerera på min blogg.

Svårare än så är det inte! Man kan alltså skrapa ihop sammanlagt 3st lotter. Samla på er så många lotter som möjligt för att öka chansen att vinna! Utlottningen pågår till den 1’a mars . Lycka till allihopa!

Skriv gärna i kommentaren hur många lotter ni tar.

Lycka till!!

Kram Birgitta

27 kommentarer

Kommentera
  1. Eva / Feb 1 2015 6:30 e m

    Vilket fint set med blommor på, jag vill tävla! 3 lotter blir det, jag följer dig både här och på FB.
    Kram Eva

  2. bia / Feb 1 2015 7:02 e m

    Tack för titten !!!…roligt att du tittade in 😉
    Så mycket fina bilder du har visat i din blogg;)
    Nu när jag ändå är inne på din blogg är det klart att jag vill vara med att tävla…jag tar en lott och hoppas på tur förstås 😉
    Kram bia

  3. Anna Wickström / Feb 1 2015 8:24 e m

    Så fint!
    En lott till mig tack…
    Kram Anna

  4. petrasparlor / Feb 1 2015 9:01 e m

    Åh, kul med en liten tävling så här i februari.
    Vi, jag och lilltjejen, har precis planterat en kärna, så lite redskap att jobba vidare med vore ju toppen.
    Hoppas på turen.

    //Petra

  5. Regina / Feb 2 2015 7:36 f m

    Provar lyckan med en lott! Jättefina trädgårdsverktyg!
    Kram,
    Regina

  6. Mandelhjärta / Feb 2 2015 8:17 f m

    Åh, detta vill jag vara med på! Så fint set. 🙂
    Jag tar 3 lotter. Tror jag är följare, har dig åtminstone i ”bloggrullen”.
    Ha en fin dag! 🙂

  7. Christine / Feb 2 2015 9:14 f m

    Oj så fint! det vill jag gärna va med på och försöka vinna!,, Jag tar 3 lotter o länkar från min blogg. Kramar till dej!

  8. Susanne / Feb 2 2015 1:33 e m

    Vill också vara med 🙂 och tävla om de fina trädgårdsverktygen. En lott till mig 🙂
    Kram Susanne

  9. Åsa H / Feb 2 2015 6:19 e m

    Klart man vill ha fina grejer. Det blir faktiskt ännu roligare då !

  10. gummigumman / Feb 3 2015 12:18 f m

    Hej!
    1 lott har jag 🙂
    Ha en underbar vecka!
    Mvh
    Malin Svensk Björck

  11. Susanne / Feb 3 2015 1:08 e m

    Hej!

    Vad kul, det där behöver jag verkligen när jag ska börja att påta i min nya trädgård. Eftersom jag är rostig numera på bloggen så krånglar jag inte med att dela bilden och länka så jag tar 1 lott, tack.

    Kram Susanne

  12. Mycket annat och lite betong / Feb 3 2015 5:47 e m

    Det känns skönt att tänka att snart är det dags att använda trädgårdsredskap igen.
    Är gärna med på utlottningen, en lott, tack!

    Hälsningar Agneta

  13. Carro / Feb 6 2015 2:51 e m

    Superfint! Jag är gärna med, med 1 lott, tack! 🙂

  14. Tiger / Feb 6 2015 11:24 e m

    Vilket blommigt och fint trädgårdsset du lottar ut. Jag tar 3 lotter, länkar med bild och följer via Bloglovin. Men med dryga halvmetern snö dröjer det innan det kan användas (om jag vinner).

    Vinterhälsningar
    Elisabet

  15. Lena/isis / Feb 7 2015 10:37 f m

    Jätte fint ! Vill gärna vara med. ”Tar” en lott 🙂 Kram

  16. erika fredriksson / Feb 7 2015 3:27 e m

    Jag är självklart med och tävlar! Skulle vara så fint till min nya balkong! då jag inte har någon blogg så tävlar jag med en lott 🙂

  17. Kaisa Dahl / Feb 7 2015 3:49 e m

    Nästan för fina att använda.
    En lott blir bra. Tack.

  18. Helena i Uppsala / Feb 8 2015 12:33 e m

    Hoppas på tur fast jag bara har en lott!

  19. Linnea Borg / Feb 9 2015 5:57 e m

    Vad fint. Tar en lott till min dotter, hon behöver lära sig lite trädgårdsarbete 😉
    Mvh linneaborg@passagen.se

  20. bittan - / Feb 10 2015 7:05 e m

    Blir en lott för mig och så hoppas jag på tur.
    bittan4@gmail.com

  21. Malin / Feb 11 2015 11:23 f m

    Så fint, vill jättegärna vara med i utlottningen och tar 1 lott.

  22. Matilda Ljungberg / Feb 13 2015 8:17 e m

    en lott tack 😊

  23. Mellom bokstablene / Feb 15 2015 9:12 f m

    Jeg skal flytte til leilighet MED hage (etter mange år i blokk) og jeg gleder meg til å grave i jorda 🙂
    Det er min første gang på din side (kom fra Mandelhjertes blogg). Koste meg med bildene av den fine Högenäskrukka 🙂
    Nyt søndagen!

  24. Alexandra eriksson / Feb 20 2015 8:04 f m

    Hej
    Jag vill jätte gärna vara med i din utlottnig
    Jag tar en lott 🙂
    ha det bra!

  25. hemmabloggLinda S / Feb 21 2015 7:50 e m

    Jag provar lyckan med en lott 🙂

  26. birgitta bäcksund svensson / Feb 26 2015 11:36 f m

    Hej. Va kul med en utlottning och helt underbara trädgårdverktyg. De vinner jag gärna. Ha det gott Birgitta

Trackbacks

  1. Det är grönt i mitt växthus! | UnderbaraHem

Kommentera

att leva sin dröm

som självförsörjande ö-bo(nde)

Petras Pärlor

min digitala syn på saken

En kulturtants julfunderingar

Cramer Cramar Om Julen

LibrarianShipwreck

Libraries, Archives, Technology, Impending Doom

Stockholm Tea House

En mat- och livsstilsblogg.

Fason

Inredning med inspiration från amerikanska östkusten

I gott sällskap

Sätt guldkant på vardagen med hemlagat

Den fula verkligheten....

Om livet före och efter en gastric bypass operation.

Zebeda Chocolate

Det är hiskeligt spännande hur mkt allt du stoppar i kroppen påverkar dig. Det här är för dig som älskar att njuta av livet samtidigt som du bryr dig om hur du gör det. CHOKLAD är nått av det bästa i livet. Min Bok, Chocolate Treats, Nyttigt & Gott, finns ute i handeln nu!

It´s time to be Frank...

Familj, kärlek och sammanhållning.

