Skip to content
december 30, 2014 / underbarahem

Återblick på Nyårs menyn för år 2010, 2011, 2012, 2013,

Tänk nu är det snart slut på 2014 och ett nytt händelserikt år är på ingående. Den 18 januari 2014 föddes lille Milton och nu så hade vi två underbara barnbarn, samtidigt som det har hänt en massa annat kul.

Har suttit och komponerat ihop vår Nyårsmiddag för 2014 förrätt, varmrätt och dessert, vi skall vara barnvakt så jag undrar om de små kommer att gilla detta.

Jag började blogga augusti 2010, detta blev vår Nyårsmiddag då. Klicka på årtalen så kanske du hittar någon rätt som är intressant.nyar3Och 2011 serverades detta:nyar2011_menyOch 2012 blev det detta:Helstekt-oxfilé-med-lyxpotatisOch 2013 serverades detta:nyarsmenyNu återstår att se vad vi serverar Nyår 2014, oxfilé blir det i alla fall hade detta i frysen och nu skall den ätas upp. Det kommer också att bli förrätt och dessert, fast jag måste hitta på något som M&M gillar.

De små godingarna skall ligga över hos oss, så jag hoppas att det blir en fin promenad på Nyårsdagen gärna med lite sol och sen lek i snön.

Ha en lugn kväll innan det nya året firas in!

Kram Birgitta

2 kommentarer

Kommentera
  1. Petra / Dec 31 2014 9:46 f m

    Gott slut och Gott Nytt År önskar jag dig.
    Kram Petra

    • underbarahem / Dec 31 2014 7:37 e m

      Detsamma önskar jag dig, ett underbart Gott Nytt År! Sitter just nu och smälter maten och barnbarnen sover så gott.
      Kram Birgitta

Kommentera

Bloggäventyr med Bosse Lidén

Författare till romanen "Mina fotsteg i ditt hjärta", "Minnen som stannat kvar" och medförfattare till kåseriboken "Skimrande ögonblick - och dagar i grått". Alla tre böckerna går att köpa här på bloggen. Tryck på köp bok/böcker under min header och du får reda på viktig fakta. Dessutom finns det 33 st kategorier på bloggsmörgåsbordet. Förhoppningsvis hittar du något som tilltalar dig. Hjärtligt välkommen hit. Du får väldigt gärna lämna en trevlig kommentar. Tack för besöket.

Slagkraftigt Glen Snoddas!

Lifestyle of one Glen Snoddas.

att leva sin dröm

som självförsörjande ö-bo(nde)

Petras Pärlor

min digitala syn på saken

En kulturtants julfunderingar

Cramer Cramar Om Julen

LibrarianShipwreck

Libraries, Archives, Technology, Impending Doom

Stockholm Tea House

En mat- och livsstilsblogg.

Fason

Inredning med inspiration från amerikanska östkusten

I gott sällskap

Sätt guldkant på vardagen med hemlagat

Den fula verkligheten....

Om livet före och efter en gastric bypass operation.

Zebeda Chocolate

Det är hiskeligt spännande hur mkt allt du stoppar i kroppen påverkar dig. Det här är för dig som älskar att njuta av livet samtidigt som du bryr dig om hur du gör det. CHOKLAD är nått av det bästa i livet. Min Bok, Chocolate Treats, Nyttigt & Gott, finns ute i handeln nu!

It´s time to be Frank...

Familj, kärlek och sammanhållning.

