Skip to content
september 20, 2014 / underbarahem

Nu är det dags för september-utlottning!

Nu är det verkligen dags för en ny utlottning! Eftersom det börjar bli kallare så tycker jag att det skulle passa utmärkt med ett par sittdynor i fårskinn från Shepherd. Vad tror ni om det? 🙂september_utlottning_stor

Prova lyckan och var med i utlottningen, allt du behöver göra för att deltaga är:

1st lott: skriv en kommentar till detta inlägg.

2st lotter: skriv en kommentar samt skapa en bildlänk i din blogg.

3st lotter: skriv en kommentar, länka bilden (antingen den stora bilden ovan eller följande: https://underbarahem.files.wordpress.com/2014/09/september_utlottning_liten.jpg) i din blogg samt bli följare / prenumerera på min blogg.

Svårare än så är det inte! Man kan alltså skrapa ihop sammanlagt 3st lotter. Samla på er så många lotter som möjligt för att öka chansen att vinna! Utlottningen pågår till den 20 oktober. Lycka till allihopa!

Skriv gärna i kommentaren hur många lotter ni tar.

Lycka till!!

Kram Birgitta

16 kommentarer

Kommentera
  1. Karin / Sep 20 2014 7:54 f m

    Åh…vilka goa sittdynor. Klart jag vill vara med i din utlottning. Jag tar tre lotter och hoppas att turen är med ig.

    Ha en riktigt skön helg.

    Kram Karin

  2. Ingrid / Sep 20 2014 9:26 f m

    Så jättemysiga dynor! 🙂 Jag vill jättegärna vara med och hoppas på tur! 😉 Är redan följare av din blogg, själv har jag ingen blogg! en eller två lotter?? vet inte hur det räknas!!

    Nu ska jag sitta och hålla tummarna här ända tills utlottningen är! 😀

    Tack för trevlig läsning i din blogg!
    Kram/ Ingrid G.

  3. Tiger / Sep 20 2014 9:28 f m

    Mjukt och skönt med fårskinnsdynor nu när sommaren övergår i höst. De skulle passa perfekt i vårt nya uterum! 😉 Så jag länkar, följer sedan tidigare, och tar därmed 3 lotter. Hoppas förstås på tur i dragningen!

    Septemberhälsningar
    Elisabet

  4. Tiger / Sep 20 2014 9:32 f m

    Jag ser förresten att utlottningen pågår till min mammas födelsedag. 🙂 Så det kanske får bli en födelsedagspresent i stället om jag vinner… 😉

    Elisabet

  5. Eva / Sep 21 2014 6:39 e m

    Visst vill jag tävla! 3 lotter blir det!
    Ha det fint!
    Kram Eva

  6. Mona / Sep 22 2014 6:48 e m

    Härligt med fina fårskinnsdynor nu när den kalla årstiden närmar sig…jag tar 1 lott o hoppas på tur
    kram Tibbe-Hill

  7. petrasparlor / Sep 22 2014 7:39 e m

    Utlottning, va roligt.
    Jag vill självklart vara med 🙂

    //Petra

  8. Regina / Sep 23 2014 8:05 e m

    Jag vill gärna vara med i din fina utlottning!! Jag provar lyckan med en lott. Jag prenumererar på dina inlägg, men det kanske inte räknas om jag inte länkar till din utlottning?
    Kram,
    Regina

  9. Annika Gustafsson / Sep 24 2014 6:22 e m

    Shepard är en favorit.Deltar med 1 lott och hoppas vinna dessa ulliga och snygga värmande
    fårskinnsdynor…..

  10. Annsofi Johansson / Sep 29 2014 6:50 e m

    Det är premiär för mig på din blogg, verkar mycket trevlig. Jag deltar mer än gärna i din utlottning av varma o mysiga sittdynor, de skulle passa utmärkt på mina köksstolar. Jag har ingen blogg, men hoppas naturligtvis på tur.
    Må så gott! Annsofi

  11. Anna / Okt 2 2014 11:36 e m

    Hej! Jag är gärna med i utlottningen! Skulle bli en utmärkt julklapp till mina föräldrar, jättefina dynor. Deltar med 1 lott, då jag inte har någon aktiv blogg. Men hejaheja!

    Med vänliga hälsningar, Anna

  12. Helena i Uppsala / Okt 6 2014 1:29 e m

    Åh, jag vill gärna vara med! Särbogubben fryser så trots att jag förklarar att kommunen inte släpper på fjärrvärmen förrän det krupit ner till ett bestämt antal grader utomhus. Mycket är vunnet om rumpan är varm!
    1 lott

  13. Mandelhjärta / Okt 10 2014 9:52 f m

    Hej! Jag blir jättegärna med i utlottningen av dessa goda sittdynor! Passar bra till en ”fryspinn” som jag. 😉 Kniper 3 lotter. Ha en fortsatt trevlig dag! 🙂

  14. Rødhette / Okt 15 2014 1:07 f m

    Fantastisk premie! Vi har en slik på jobb og det er så deilig de dagene jeg kan bruke den stolen som den ligger på! Det hadde vært underbart å kunne bruke en slik hjemme, jeg som er en slik frossenpinne! Jeg trekker 2 lott for kommentar og link på bloggen min. 🙂

  15. Rost och Rädisor / Okt 21 2014 8:13 e m

    Trevligt med utlottning och så fina vinster. Jag tar en lott.
    Kram Anette

    • underbarahem / Okt 22 2014 2:47 f m

      Kul att du ville vara med i min utlottning, men tyvärr så gick den ut den 20 okt. Men det kommer flera… Birgitta

Kommentera

Bloggäventyr med Bosse Lidén

Författare till romanen "Mina fotsteg i ditt hjärta", "Minnen som stannat kvar" och medförfattare till kåseriboken "Skimrande ögonblick - och dagar i grått". Alla tre böckerna går att köpa här på bloggen. Tryck på köp bok/böcker under min header och du får reda på viktig fakta. Dessutom finns det 33 st kategorier på bloggsmörgåsbordet. Förhoppningsvis hittar du något som tilltalar dig. Hjärtligt välkommen hit. Du får väldigt gärna lämna en trevlig kommentar. Tack för besöket.

Slagkraftigt Glen Snoddas!

Lifestyle of one Glen Snoddas.

att leva sin dröm

som självförsörjande ö-bo(nde)

Petras Pärlor

min digitala syn på saken

En kulturtants julfunderingar

Cramer Cramar Om Julen

LibrarianShipwreck

Libraries, Archives, Technology, Impending Doom

Stockholm Tea House

En mat- och livsstilsblogg.

Fason

Inredning med inspiration från amerikanska östkusten

I gott sällskap

Sätt guldkant på vardagen med hemlagat

Den fula verkligheten....

Om livet före och efter en gastric bypass operation.

Zebeda Chocolate

Det är hiskeligt spännande hur mkt allt du stoppar i kroppen påverkar dig. Det här är för dig som älskar att njuta av livet samtidigt som du bryr dig om hur du gör det. CHOKLAD är nått av det bästa i livet. Min Bok, Chocolate Treats, Nyttigt & Gott, finns ute i handeln nu!

It´s time to be Frank...

Familj, kärlek och sammanhållning.

