Skip to content
september 18, 2014 / underbarahem

Oj så svårt, blir det varmt eller kallt?

Skall åka på en weekend till Stockholm med en vännina och det stora problemet är vad skall jag ta med mig. Vi skall gå på stan på dagen, då måste man ha bra skor och vi skall ut och äta på kvällen… då kan man ha mindre bra skor. Samtidigt som jag tycker att det är jätte jobbigt att ta med för mycket, vilket dilemma.Packa-väskaBlir det varmt eller kallt, sol eller regn… fast nu har jag set på väderprognosen att det skall bli fint. Så regnkappa, stövlar och paraply skippar jag. Jogging byxor tar jag med mig, men inte för att jogga utan för att det kan vara skönt att ha på kvällen när man sitter och tjatar.Packa-väska-3Lite gott att dricka och kex att äta är heller inte fel, sen gäller det att hitta något mysigt ställe med bra mat… kul att testa lite nya ställen.

Hoppas på en härlig helg i Stockholm, med mycket spring i butiker.

Ha ett bra slut på arbetsveckan och en skön helg!

Kram Birgitta

8 kommentarer

Kommentera
  1. Eva / Sep 18 2014 6:21 e m

    Så mysigt att åka med en väninna!
    Ha det riktigt roligt!
    Kram Eva

    • underbarahem / Sep 18 2014 6:36 e m

      Tackar, det skall bli väldigt kul…
      Kram Birgitta

  2. Greta / Sep 18 2014 7:59 e m

    Ha en trevlig solig weekend😀

  3. Anna Wickström / Sep 18 2014 11:13 e m

    Så härligt med en Stockholmshelg!!
    Ha det underbart!
    Kram Anna

    • underbarahem / Sep 19 2014 2:44 f m

      Det är ett tag sen jag var i Stockholm, så det skall bli kul.
      Kram Birgitta

  4. petrasparlor / Sep 22 2014 7:41 e m

    Så mycket snyggt du har.

    //Petra

    • underbarahem / Sep 22 2014 7:52 e m

      Tackar, det är svårt att packa. Vill inte ha för mycket med, men ändå.
      Birgitta

Kommentera

att leva sin dröm

som självförsörjande ö-bo(nde)

Petras Pärlor

min digitala syn på saken

En kulturtants julfunderingar

Cramer Cramar Om Julen

LibrarianShipwreck

Libraries, Archives, Technology, Impending Doom

Stockholm Tea House

En mat- och livsstilsblogg.

Fason

Inredning med inspiration från amerikanska östkusten

I gott sällskap

Sätt guldkant på vardagen med hemlagat

Den fula verkligheten....

Om livet före och efter en gastric bypass operation.

Zebeda Chocolate

Det är hiskeligt spännande hur mkt allt du stoppar i kroppen påverkar dig. Det här är för dig som älskar att njuta av livet samtidigt som du bryr dig om hur du gör det. CHOKLAD är nått av det bästa i livet. Min Bok, Chocolate Treats, Nyttigt & Gott, finns ute i handeln nu!

It´s time to be Frank...

Familj, kärlek och sammanhållning.

