Skip to content
augusti 12, 2014 / underbarahem

Nu blir det snurrigt!

Äntligen har jag lyckats få tag på en snurr pall, den är inte riktigt som jag har tänkt mig men den får duga. Pallar kan man inte få för mycket av, passar att ställa var som helst och perfekt när det fattas stolar.SnurrpallTräslaget passar alldeles utmärkt hemma hos mig, eftersom jag gillar mörka möbler. Benen är av metall ser inte riktigt ut som jag har tänkt mig lite för runda, men jag tror att den kommer att bli bra i alla fall.Snurrig-pallNu gäller det bara att komma på var den skall stå när den inte används, men det blir en senare fråga. Nu skulle jag vilja ha tag på en snurrstol med ryggstöd, som jag kan ha vid symaskinen… men som allting annat är det bara att vänta och se, tids nog hittar jag en.

Har suttit en stund på altanen när jag kom hem från jobbet, men det märks att vi är i augusti både mörkare och lite kyligare… men det är så det skall vara.

Ha en skön kväll!

Kram Birgitta

4 kommentarer

Kommentera
  1. Tiger / Aug 12 2014 8:56 e m

    Pallen passar ju bra där vid symaskinen. Jag har ett likadant symaskinsbord som jag har ärvt.

    Sensommarhälsningar
    Elisabet

    • underbarahem / Aug 13 2014 2:37 f m

      Symaskinsbordet har jag fått av min mamma, det är en singer symaskin som sitter i bordet… den fungerar perfekt och syr väldigt fin söm.
      Birgitta

  2. petrasparlor / Aug 13 2014 10:08 e m

    Ja fy vad det har blivit kyligt ute…och mörkt 😦

    Men, men det är väl bara att tända lite ljus och njuta av stunden. Snygg pall du köpt dig, såg en snygg snurrpall i en inredningstidning, skall visst finnas på Ellos.

    Ha det gott i augusti mörkret.
    //Petra

    • underbarahem / Aug 14 2014 2:58 f m

      Ja, nu kan man börja tända ljus och mysa på kvällarna, fast sommaren är inte slut än.
      Den här pallen kommer från Ellos, hittade den i vår personalbutik.
      Birgitta

Kommentera

att leva sin dröm

som självförsörjande ö-bo(nde)

Petras Pärlor

min digitala syn på saken

En kulturtants julfunderingar

Cramer Cramar Om Julen

LibrarianShipwreck

Libraries, Archives, Technology, Impending Doom

Stockholm Tea House

En mat- och livsstilsblogg.

Fason

Inredning med inspiration från amerikanska östkusten

I gott sällskap

Sätt guldkant på vardagen med hemlagat

Den fula verkligheten....

Om livet före och efter en gastric bypass operation.

Zebeda Chocolate

Det är hiskeligt spännande hur mkt allt du stoppar i kroppen påverkar dig. Det här är för dig som älskar att njuta av livet samtidigt som du bryr dig om hur du gör det. CHOKLAD är nått av det bästa i livet. Min Bok, Chocolate Treats, Nyttigt & Gott, finns ute i handeln nu!

It´s time to be Frank...

Familj, kärlek och sammanhållning.

