Skip to content
juli 23, 2014 / underbarahem

Jag i sparkdräkt… hihi

När man ser dessa byxdressar hänga i butikerna ser de inte vackra ut, men testade en och den satt väldigt bra på. Just nu är det kläder som gäller och givetvis skor… Inredning ligger lite lågt just nu, men om jag känner mig rätt så dröjer det inte förrän det blir något nytt hemma. Skall besöka lite inredningsbutiker i sommar, hade jag tänkt.

Så här ser min byxdress ut!Byxdress-cultureJag fick inte till färgen riktigt, den är mera grå. Det orangefärgade bandet funderar jag på att byta ut, lyser lite för mycket tycker jag. Det är ett väldigt skönt material, känns svalt och lätt att bära.Clark-sandalerClark-sandaler-2014Clarks-sandaler-klackHittade ett par snygga sandaler på rea, lagom hög klack. Funderar att ha dessa på bröllopet som jag ska på i september. Jag har skor med högre klack, men skall man gå en hel dag i skorna så kan det bli jobbigt.

Nu skall jag sätta mig ner med en drink på altanen och njuta, det är otroligt så bra man har det!

Kram Birgitta

2 kommentarer

Kommentera
  1. petrasparlor / Jul 23 2014 11:43 e m

    Se där ja, en sparkdräkt 🙂 den ser riktigt skön ut.
    Även jag hittar en hel del kläder just nu och det är riktigt kul.

    Inredningen får vi vänta med till senare i sommar/höst.

    //Petra

    • underbarahem / Jul 24 2014 5:35 f m

      Håller med dig och det är ju rea i varenda butik…
      Ha en bra dag!
      Birgitta

Kommentera

att leva sin dröm

som självförsörjande ö-bo(nde)

Petras Pärlor

min digitala syn på saken

En kulturtants julfunderingar

Cramer Cramar Om Julen

LibrarianShipwreck

Libraries, Archives, Technology, Impending Doom

Stockholm Tea House

En mat- och livsstilsblogg.

Fason

Inredning med inspiration från amerikanska östkusten

I gott sällskap

Sätt guldkant på vardagen med hemlagat

Den fula verkligheten....

Om livet före och efter en gastric bypass operation.

Zebeda Chocolate

Det är hiskeligt spännande hur mkt allt du stoppar i kroppen påverkar dig. Det här är för dig som älskar att njuta av livet samtidigt som du bryr dig om hur du gör det. CHOKLAD är nått av det bästa i livet. Min Bok, Chocolate Treats, Nyttigt & Gott, finns ute i handeln nu!

It´s time to be Frank...

Familj, kärlek och sammanhållning.

