Skip to content
juni 22, 2014 / underbarahem

Nu är den äntligen på plats!

Undrar om det är bara vi som är hemma här i området, är det kusten som hägrar en midsommar helg? Det är så otroligt tyst, så man törs nästan inte sätta igång gräsklipparen. Men då får man pyssla med lite annat, vi håller på att röja ut en presenningsövertäkt förvaringsplats… hoppas att någon gång sätta upp ett riktigt förråd där.

Nu har jag äntligen fått upp min plåtskylt som skall sitta vid växthuset, det var stolpen som saknades men nu är det fixat… tack till en hjälpsam person.Skylt-på-platsSkylt-på-plats-2014Skylt-på-plats-juni-2014Skylten hittade jag slängd i skogen nära ett militärområde och stolpen var avsågad och kasserad, men som tur var så tog jag hand om dem. Passar väldigt bra vid mitt växthus, ett växthus är verkligen vård för själen. Man behöver inte ha massa växter där inne, vindruvor som man kan gå och äta, basilika som doftar underbart gott. Fast lite mera har jag i växthuset, men det mesta sköter sig själv… behöver bara lite vatten och gödning.

Ha en skön söndags eftermiddag, i morgon börjar en ny och spännande vecka och jag vet precis vad jag skall göra… längtar.

Ha det bra!

Kram Birgitta

Kommentera

Bloggäventyr med Bosse Lidén

Författare till romanen "Mina fotsteg i ditt hjärta", "Minnen som stannat kvar" och medförfattare till kåseriboken "Skimrande ögonblick - och dagar i grått". Alla tre böckerna går att köpa här på bloggen. Tryck på köp bok/böcker under min header och du får reda på viktig fakta. Dessutom finns det 33 st kategorier på bloggsmörgåsbordet. Förhoppningsvis hittar du något som tilltalar dig. Hjärtligt välkommen hit. Du får väldigt gärna lämna en trevlig kommentar. Tack för besöket.

Slagkraftigt Glen Snoddas!

Lifestyle of one Glen Snoddas.

att leva sin dröm

som självförsörjande ö-bo(nde)

Petras Pärlor

min digitala syn på saken

En kulturtants julfunderingar

Cramer Cramar Om Julen

LibrarianShipwreck

Libraries, Archives, Technology, Impending Doom

Stockholm Tea House

En mat- och livsstilsblogg.

Fason

Inredning med inspiration från amerikanska östkusten

I gott sällskap

Sätt guldkant på vardagen med hemlagat

Den fula verkligheten....

Om livet före och efter en gastric bypass operation.

Zebeda Chocolate

Det är hiskeligt spännande hur mkt allt du stoppar i kroppen påverkar dig. Det här är för dig som älskar att njuta av livet samtidigt som du bryr dig om hur du gör det. CHOKLAD är nått av det bästa i livet. Min Bok, Chocolate Treats, Nyttigt & Gott, finns ute i handeln nu!

It´s time to be Frank...

Familj, kärlek och sammanhållning.

