Skip to content
juni 19, 2014 / underbarahem

Nytt på golvet i hallen!

Har precis kommit hem, gick tidigare från jobbet för att passa på att handla lite till grillen… oj,så mycket folk det var i affären. Sen blev jag sittande i en bilkö på motorvägen, men nu är jag hemma inte en minut tidigare än jag brukar, pust.

Men för att pigga upp mig så lade jag på min nyinköpta matta, blir det regn i midsommar så kan jag njuta av den.KomattaTyckte det var kul med lite annorlunda, bara man inte tröttnar på den. Den är väldigt skön att gå på och har ett fint skinn, hoppas att den inte börjar håra som renskinnen gör.

Midsommarkladdkaka-soft-med-text

 

Nu är det bara att sätta sig ner och skriva matlista och hoppas att det finns det jag vill ha, känner att jag är ute i sista minuten… men allt brukar lösa sig till slut.

Den här pajen gjorde jag förra året micropaj snabb och enkel, den får det bli om jag inte hinner göra någon annan… och som sagt var det blir midsommar i alla fall.

Nu önskar jag Er alla en underbar Midsommarhelg, med mycket sol och värme!

Kram Birgitta

4 kommentarer

Kommentera
  1. Eva / Jun 19 2014 7:20 e m

    Där har du en superskön matta, både att gå på och ligga på!
    Himmel, så mycket folk i affären och på vägen, men det är likadant varje år så jag visste vad som väntade när jag gick från jobbet kl 18.
    Ha en härlig midsommar!
    Kram Eva

    • underbarahem / Jun 19 2014 7:28 e m

      Det får bli affären tidigt i morgon, har löst midsommar menyn… bara det finns det jag skall ha, men det gör det nog.
      Ha en skön helg!
      Kram Birgitta

  2. petrasparlor / Jun 19 2014 10:59 e m

    Vilken härlig matta du köpt dig, ser ut att passa riktigt bra hos dig.
    Trevlig midsommar Birgitta.

    //Petra

    • underbarahem / Jun 20 2014 4:36 f m

      Tackar, det är en annorlunda matta…
      Du får också ha en härlig helg!
      Birgitta

Kommentera

att leva sin dröm

som självförsörjande ö-bo(nde)

Petras Pärlor

min digitala syn på saken

En kulturtants julfunderingar

Cramer Cramar Om Julen

LibrarianShipwreck

Libraries, Archives, Technology, Impending Doom

Stockholm Tea House

En mat- och livsstilsblogg.

Fason

Inredning med inspiration från amerikanska östkusten

I gott sällskap

Sätt guldkant på vardagen med hemlagat

Den fula verkligheten....

Om livet före och efter en gastric bypass operation.

Zebeda Chocolate

Det är hiskeligt spännande hur mkt allt du stoppar i kroppen påverkar dig. Det här är för dig som älskar att njuta av livet samtidigt som du bryr dig om hur du gör det. CHOKLAD är nått av det bästa i livet. Min Bok, Chocolate Treats, Nyttigt & Gott, finns ute i handeln nu!

It´s time to be Frank...

Familj, kärlek och sammanhållning.

