Skip to content
januari 19, 2014 / underbarahem

Lättpåverkad bloggerska!

Jag som aldrig brukar köpa modetidningar kunde inte låta bli, utan köpte tidningen Sofis Mode. När jag hade läst tidningen blev jag så sugen på att köpa lite nya kläder… inte trodde jag att jag gick på tidningarnas skriverier.

Tidningen-mode

Eftersom jag hade gjort ett rejält röj i min klädkammare ”Walk in closet”, kände jag att det var dags att fylla på lite… det blev en tur till stan. Egentligen gillar jag inte rea, men tyckte att jag gjorde några kap i alla fall.

Ett par nya jeans, tröja med en uggla på och så klart en beige jumper.

Tröja-med-uggla

 

Beige-tröja-culture

 

Tänk att man köper kläder som är färdig slitna, det hade jag aldrig gjort förr. Till och med sittvecken är redan klara. Men jag upptäcker mer och mer att jag är lättpåverkad, kul med lite detaljer på… inte för mycket bara lite lagom.

 

Jeanse-culture

 

Jeans-culture

Millian-bland-sina-kläderEftersom vi är barnvakt i helgen, så måste lille prinsen Millian vara med på bild. Det är inga problem, han gillar att vara med på kort… ser ni leendet, lite tillgjort är det i alla fall.

Han har fått nya stövlar av farmor och lillebror har också fått lite kläder. Det behövs för jösses vad det går åt på dagarna, det har man faktiskt glömt bort att tvättmaskinen gick varm… nu är det bara jag och L, så tvättmaskinen går inte så ofta.

Hoppas att ni har haft en skön helg, här har det varit kallt men soligt… om man nu kan säga att -4° är kallt?

Nu har vi en härlig vecka framför oss, undrar vad som händer då.

Kram Birgitta

 

 

 

 

6 kommentarer

Kommentera
  1. Eva / Jan 19 2014 6:58 e m

    Snygga kläder, jag gillar dem! Ser ut som du inte heller fallit för dödskalletrenden, jag kommer aldrig att göra det!
    Kram Eva

    • underbarahem / Jan 19 2014 7:34 e m

      Nej, det har jag inte gjort… tror inte att jag kommer att göra det heller.
      När det gäller färger så är jag inte så påverkbar, kör mitt race med vitt, beige och svart.
      Kram Birgitta

  2. Alexandra Bengtsson / Jan 19 2014 7:58 e m

    Roligt med lite nytt! Jag har alltid svårt att köpa kläder, går runt och tittar men kommer alltid hem utan nåt 😉 ibland gäller det kanske att bara köpa och inte tänka så mycket 🙂

    • underbarahem / Jan 19 2014 8:02 e m

      Ibland hittar man ingenting, ibland går det som en dans.
      Ha en bra vecka!

  3. jessica / Jan 19 2014 8:43 e m

    Visst är man lite påverkbar 🙂 tröjan med ugglan var tuff..det är ju ugglor i ropet på allt nu..kram Jessica

    • underbarahem / Jan 20 2014 3:36 f m

      Ja, ugglor eller dödsskallar… föredrar ugglor.
      Kram Birgitta

Kommentera

Bloggäventyr med Bosse Lidén

Författare till romanen "Mina fotsteg i ditt hjärta", "Minnen som stannat kvar" och medförfattare till kåseriboken "Skimrande ögonblick - och dagar i grått". Alla tre böckerna går att köpa här på bloggen. Tryck på köp bok/böcker under min header och du får reda på viktig fakta. Dessutom finns det 33 st kategorier på bloggsmörgåsbordet. Förhoppningsvis hittar du något som tilltalar dig. Hjärtligt välkommen hit. Du får väldigt gärna lämna en trevlig kommentar. Tack för besöket.

Slagkraftigt Glen Snoddas!

Lifestyle of one Glen Snoddas.

att leva sin dröm

som självförsörjande ö-bo(nde)

Petras Pärlor

min digitala syn på saken

En kulturtants julfunderingar

Cramer Cramar Om Julen

LibrarianShipwreck

Libraries, Archives, Technology, Impending Doom

Stockholm Tea House

En mat- och livsstilsblogg.

Fason

Inredning med inspiration från amerikanska östkusten

I gott sällskap

Sätt guldkant på vardagen med hemlagat

Den fula verkligheten....

Om livet före och efter en gastric bypass operation.

Zebeda Chocolate

Det är hiskeligt spännande hur mkt allt du stoppar i kroppen påverkar dig. Det här är för dig som älskar att njuta av livet samtidigt som du bryr dig om hur du gör det. CHOKLAD är nått av det bästa i livet. Min Bok, Chocolate Treats, Nyttigt & Gott, finns ute i handeln nu!

It´s time to be Frank...

Familj, kärlek och sammanhållning.

