Hoppa till innehåll
februari 23, 2011 / underbarahem

Tips och ideér

Nu är det dags att få lite inspiration! Känner att jag har ”snöat” inne lite, utflykter till olika inredningsbutiker är inte helt fel för att råda bot mot detta. Idag tog jag tag i detta och gick ett par timmar tidigare från jobbet. Första stoppet blev Mio möbler för en titt på deras heminredningshörna, oj va mycket fina grejer!

Sen åkte jag vidare till Sandared och butiken ”hemma hos oss” där kan man gå hur länge som helst. Här finns både kläder och inredning, de har ett varierande sortiment som passar de flesta.

Snygga dam och herr kläder, söta barnkläder. Kolla in blomvasen ser ut som sparris.

Det är så mycket läckra färger, man blir riktigt glad när man ser detta. Nu blev det inte så mycket handlat idag, men  inspiration fick jag!

Ett tips: Åk några tjejer på en inspirations resa, räcker att åka en dag. När man sen kommer hem så är man full av ideér, om inte annat så har man haft kul.

Kram Birgitta

Lämna en kommentar

Nordic Lights and Mediterranean Landscapes®

A Blog on Travels, Food, Photography, Art and Design (Mat, Vin, Resor, Fotografi, Konst, Design)

GreenDreams

Exploring sustainable options, minimalism, and gardening.

Annasskrivande

Annasskrivande

Papercrafting Mum

~Let's be creative and having fun ~

Yasmine Johansen

mamma till Dennis och Angelina

Emmasvackrating

En blogg om återbruk och hållbarhet

Mitt Universum

Byggnadsvård med kulturhistoria.

And then there was !

Life is not about waiting for the storm to pass… It’s about Learning To Dance In The Rain.

Inredning & Guldkanter

Inredning_skönhet/hälsa_Vardagslyx

Anneli's tankar om lite av varje

Livet med böcker, Fibromyalgi och lite av varje!

KAMILLAS KAMERA -

Mitt liv och Mina dagar genom kameran

Bloggäventyr med Bosse Lidén

Författare till romanen "Mina fotsteg i ditt hjärta", "Minnen som stannat kvar" och medförfattare till kåseriboken "Skimrande ögonblick - och dagar i grått". Alla tre böckerna går att köpa här på bloggen. Tryck på köp bok/böcker under min header för vidare information. Dessutom finns det 37 st kategorier på bloggsmörgåsbordet. Förhoppningsvis hittar du något som tilltalar dig. Du får väldigt gärna lämna en trevlig kommentar. Tack för besöket. Välkommen tillbaka.

att leva sin dröm

med ljuvliga hundar

Petras Pärlor

min digitala syn på saken

En kulturtants julfunderingar

Cramer Cramar Om Julen

LibrarianShipwreck

"More than machinery, we need humanity."

Stockholm Tea House

En mat- och livsstilsblogg.

Fason

Inredning med inspiration från amerikanska östkusten

Norstenfoto

Fotografera som hobby!

I gott sällskap

Sätt guldkant på vardagen med hemlagat

Den fula verkligheten....

Om livet före och efter en gastric bypass operation.